به گزارش خبرنگار ایرنا، سید خالق سجادی روز پنجشنبه در آئین افتتاح خانه بهداشت روستاهای آسیابسر و شهیدآباد توضیح داد : دولت یازدهم پس از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در سه سال گذشته ساخت هشت هزار و 530 متر مربع بنای بهداشتی را آغاز کرد که تاکنون سه هزار متر مربع از آن افتتاح شده است.
وی افزود : این در حالی است که در دولت نهم و دهم به طور کلی یکهزار و 7 30 متر مربع بنا در حوزه بهداشت و درمان ایجاد شده بود.
سجادی گفت : اگر کار در این حوزه در دولت یازدهم هم مثل گذشته پیش می رفت ، برای ساخت بیش از هشت هزار متر مربع فضای بهداشتی باید 40 سال زمان صرف می کردیم .
وی افزود : طرح تحول سلامت با مدیریت جهادی در شهرستان در حال انجام است و امیدواریم شاهد پیشرفت بیش از پیش در این بخش بوده و بیماران ما در این حوزه همچنان که دغدغه رهبری است غیر از درد بیماری، درد دیگری نداشته باشند.
فرماندار بهشهر با بزرگداشت هفته دولت ، گفت : کار جهادی از دغدغه های رهبری است و افتتاح بناهای بخش بهداشت و درمان کار پسندیده ای است برای رفع این دغدغه انجام شده و باید بدانیم اگر دولت روحانی هیچ کاری نکرده باشد، طرح تحول سلامت و برجام موثرترین کار این دولت بوده است.
وی افزود : ثمرات برجام و طرح تحول سلامت برکسی پوشیده نیست و روستاها از اول انقلاب تاکنون مدیون عملکردهای مختلف دولتها بوده اند و در دولت یازدهم اوج خدمات رسانی به روستاها بوده است.
برای ساخت خانه بهداشت روستاهای آسیابسر و شهیدآباد در غرب شهر بهشهر 2 میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شد.
بهشهر با بیش از 160 هزار نفر جمعیت در شرق استان مازندران واقع است.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.