به گزارش خبرنگار ایرنا ، طرح های بهره برداری شده شامل مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چلمردی نکا و دو واحد مسکن محرومان زیر پوشش کمیته امداد امام بود که برای ساخت آنها هشت میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شد.
همچنین کلنگ ساخت مدرسه شهید بردبار هم با پیش بینی سه میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.
فرماندار نکا در این مراسم گفت که خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان بی نظیر بوده است و در برخی از موارد به اندازه کل خدمات انجام شده در طول نظام در برخی موارد در طول چهار سال کار انجام شده است.
جعفر احمدی افزود: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی چلمردی نکا با اعتبار 8 میلیارد و 100 میلیون ریال و دو واحد مسکن محرومان امداد نکا با اعتبار حدود 400 میلیون ریال از اعتبارات امداد، خیران و بسیج سازندگی در روستای امامیه و طوسکلا تحویل مددجویان شد.
وی ادامه داد: کلنگ احداث مدرسه شهید بردبار با اعتبار سه میلیارد ریال به زمین زده شد که امیدواریم با افتتاح و بهره برداری از این واحد آموزشی شاهد رشد بیشتری در این بخش باشیم.
فرماندار نکا گفت که در هفته دولت امسال 73 طرح تولیدی ، خدماتی و عمرانی با 780 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان بهره برداری یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
جعفر احمدی افزود: این مجموع طرح ها در بخش های مختلف عمرانی، خدماتی، راه، آب و گازرسانی است و افراد در حوزه شهری و روستایی از این نعمت برخوردار می شوند .
وی گفت: دولت تدبیر و امید خدمات ارزنده ای را در حوزه های مختلف برای مردم انجام داده است که در طول هفته دولت اطلاع رسانی می شود و تلاش داریم تا بخشی از عملکردهای دولت توسط مسئوان در این هفته به مردم ارائه شود.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.