به گزارش ایرنا ، قاسم احمدی لاشکی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان نوشهر افزود :‌ مجلس شورای اسلامی نیز در این حوزه مصوبه ای یک فوریتی داشته و پس از بررسی در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی طی روزهای آینده برای تصویب به صحن مجلس خواهد آورد.
وی گفت : نباید گول رفتارهای فریبنده آمریکا راکه به فرموده امام راحل (ره ) شیطان بزرگ است ، بخوریم و مهم ترین راه موفقیت در این زمینه ، همنوایی ، همگرایی و‌ دوری جستن از تفرقه است .
نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار اخیر فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رئیس جمهوری را مایه اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت :‌ امروز همه مسئولان و سران سه قوا باید در سایه رهنمودهای هدایتگرایانه رهبری فرزانه برنامه ریزی و تصمیم بگیرند.
احمدی لاشکی همچنین افزود : ‌یکی از مهم ترین اقدامات مجلس شورای اسلامی در حوزه اشتغال در مناطق روستایی کشور دریافت مجوز از رهبری فرزانه به منظور برداشت حدود 1.5 میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی بوده که دراین حوزه مسئولان اداراتی مانند بهزیستی و کمیته امداد (ره ) باید ازهم اکنون ظرفیت های روستاها را برای اشتغالزایی رصد و سنجش کنند.
**عزم میدانی مسئولان برای ایجاد اشتغال در روستاها
فرماندار نوشهر نیز با بیان آنکه دولت حمایت های خوبی در حوزه کارآفرینی و درپی آن بهبود رونق اقتصادی در مناطق روستایی دارد از مسئولان دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل خواست تا به صورت میدانی از روستاها برای تحقق این مهم دیدن کنند.
علی شادمان افزود :‌ امروز باید به تمامی ظرفیت ها و توانمندی های حوزه روستایی نگریسته شود و سپس براساس این ظرفیت ها، آن دسته از روستائیانی که در بخش های مختلف کشاورزی فعالیت دارند ، با ارائه تسهیلات کم بهره و دراز مدت از آن ها حمایت کرد.
فرماندار نوشهر ضمن توصیف جایگاه ، نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران در پیشبرد اهداف نظام اسلامی از اعضای شورای اداری این شهرستان خواست تا از این قشر زحمت کش و بی ادعای جامع در چنین مناسبتی به بهترین شکل تقدیرکنند.
خبرنگار : ‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.