سید مظفر ربیعی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی بیمارستا ن های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این تجهیزات شامل دستگاه اکو، سونوگرافی، رادیولوژی، تخت های بیمارستانی ، تجهیزات آزمایشگاهی و دیگر موارد بوده است.
وی اظهارداشت: به روز رسانی تجهیزات بیمارستانی یکی از ضروریات است که خوشبختانه دولت تدبیر و امید نسبت به این امر اهتمام جدی داشته است.
وی افزود: در حال حاضر 40 طرح عمرانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل با اعتبار 700 میلیارد ریال در حال ساخت است که 40 درصد از این طرح ها در هفته دولت و 40 درصد دیگر تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری می رسد.
ربیعی یکی از طرح های مهم در دست اجرای دانشگاه علوم پزشکی بابل را بیمارستان 32 تختخوابی بندپی بابل، فاز دوم دانشکده دندانپزشکی و طرح های غربالگری بیمارستان آیت الله روحانی بابل و شهید رجایی بابلسر، اورژانس بیمارستان های روحانی و شهید بهشتی بابل و همچنین کلینیک های ویژه بابل و خشرودپی برشمرد.
وی بیان کرد: طرح تحول نظام سلامت یکی از طرح های ماندگار دولت یازدهم است که در قالب آن خدمات بسیار ارزشمندی به مردم ارائه شده است.
دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای 6 دانشکده اعم از پزشکی ، پیراپزشکی ، توانبخشی ، پرستاری و مامایی آمل و پرستاری و مامایی رامسر) و گروه پرستاری و مامایی بابل است .
هفت بیمارستان آموزشی درمانی هم اکنون زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات درمانی مورد نیاز را به بخشی از مردم مازندران ارائه می دهد که هم اکنون بیمارستان های آیت الله روحانی ، شهید یحیی نژاد ، شهید بهشتی ، بیمارستان 17 شهریور بابلکنار ، بیمارستان کودکان امیرکلا و بیمارستان پرتو درمانی شهید رجایی بابلسربا یک هزار و 200 تخت را زیر پوشش دارد.
دانشگاه علوم پزشکی بابل دارای 281 عضو هیات علمی و حدود سه هزاردانشجو است.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.