سید احمد طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها با اعتبار 110 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
وی اظهارداشت: همچنین با اعتبار بیش از 20 میلیاردریال 6 طرح دیگر در زمینه تجهیز و حفر چاهای عمیق در شهرستان بابل در حال اجرا است.
وی گفت: در زمان دولت یازدهم تعداد 473 قطعه باغ به صورت آبیاری قطره ای با اعتبار 141 میلیارد ریال اجرا شده و تعداد 78 قطعه باغ دیگر نیز به مساحت 120 هکتار با اعتبار 84 میلیارد ریال در حال انجام می باشد.
مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: دولت تدبیر و امید در استفاده بهینه از آب تسهیلات بسیار ارزشمند در بخش مکانیزاسیون و حفر و تجهیز چاه ها و آبیاری قطره ای اختصاص داده است و با افتتاح و بهره برداری کامل از این طرح ها در استفاده بهینه از آب کمک بزرگی خواهد شد.
وی اظهارداشت: دولت تدبیر و امید برای آموزش کشاورزان اهتمام جدی دارد و تاکنون 23 هزارو 855 نفر در 954 کلاس آموزشی در قالب کلاس های ترویجی کارگاهها و گسترش فعالیت نوغانداری برگزار کرده که این آموزش ها در بهبود تولیدات و از طرفی دیگر در ارتقاء بهینه از مصرف آب و کاهش سموم کشاورزی موثر بوده است.
طاهری گفت:در این دولت همچنین 336 دستگاه انواع ادوات کشاورزی از قبیل کمباین برنج، تراکتور، نشاء کاری و ادوات دیگر با تسهیلات 343 میلیارد ریال به کشاورزان بابلی تامین شده است.
شهرستان بابل دارای 45 هزار و 444 هکتار زمین شالیزار و 22 هزار و 360 هکتار باغ مرکبات می باشد.
خبرنگار: فریبرز سیفی **انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7343/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.