به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیر عامل موسسه خیریه آسمان قائم در گفت و گو با خبرنگاران گفت که 20 نفر از بیماران خاص تحت پوشش این نهاد قرار دارند که در مجموع از شهرهای قائمشهر ، جویبار ، ساری ، بهشهر و نکا هستند .
موسسه خیریه آسمان قائم از سال گذشته به صورت غیررسمی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر تاسیس نامه رسمی را برای فعالیت رسمی خود دریافت کرده است .
سمانه اسفندیاری افزود : بیماری این افراد که مادر زادی است شامل قلبی ، مشکل نابینایی چشم ، سائیدگی لگن ، اوتیسم و غیره است که تمام هزینه های این افراد علی رغم بالا بودن آن در یک سال تقبل کرده ایم .
وی با بیان اینکه با برگزاری این جشن خواهان معرفی موسسه خود به شهروندان برای معرفی بیماران خاص هستم ، گفت که همچنین از مردم و خیرین خواهان کمک هستیم زیرا بیماران خاص علاوه بر نیاز مالی ، دغدغه بیماری و درمان را دارند.
مدیر عامل موسسه خیریه آسمان قائم از توزیع هزار صندوق برای کمک به بیماران خاص در سطح این شهرستان خبر داد و گفت که هم اکنون این صندوق ها آماده است تا تعدادی از صندوق ها را در مغازه ها پخش کنیم و همچنین تعدادی از صندوق ها را به افرادی که به موسسه مراجعه می کنند تحویل دهیم .
اسفندیاری از مسئولین خواستار کمک برای درمان بیماران خاص تحت پوشش خود شده است .
گفتنی است در این مراسم نمایش کمدی محلی و موسیقی محلی اجرا شد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.