به گزارش خبرنگار ایرنا ، لشکری در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : سطح بازی ها در مسابقات بالا بود و با تیم های نظیر چین ، سریلانکا ، ژاپن ، عراق و قزاقستان هم گروه بودیم و توانستیم همه این تیم ها را یکی پس از دیگری مغلوب کنیم و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتراز درآوریم .
وی افزود : بازی خوب مردان ایران باعث شد تا امروز مورد استقبال و تقدیر مسئولان شهرستانی قرار بگیرم .
عضو تیم ملی والیبال نشسته کشورمان با بیان اینکه امسال به صورت جدی مسابقات مهمی را پیش رو نداریم ، گفت که سال آینده در مسابقات جهانی و پاراآسیایی شرکت خواهیم کرد که در آن مسابقات هم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا سهمیه پارالمپیک 2020 را کسب کنبم .
لشکری با بیان اینکه اردوی تمرینات ما هر ماه در تهران در حال برگزاری است ، افزود : از یک شنبه به صورت شخصی تمرینات خود را در این شهرستان آغاز خواهم کرد تا از لحاظ بدنی با مشکلی مواجه نشوم .
تیم ملی والیبال نشسته مردان کشورمان در فینال بازی های آسیا و اقیانوسیه 2017 چین با درخشش چهار بازیکن مازندرانی به نام های امیر حسین کفشدار ، رمضان صالحی ، مرتضی مهرزاد و مجید لشکری با برتری میان حریفان خود مدال طلا را به گردن آویختند.
مجید لشکری بازیکن تیم ملی والیبال نشسته در رقابت های پارا المپیک ریو 2016 با کسب مدال طلا برای کشورمان در عرصه بین المللی افتخار آفرینی کرد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.