به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازساری، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با گرامی داشت هفتم تیر ماه٬ سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران با وفایش، یاد آور شد: شهید مظلوم آیت الله بهشتی٬ شخصیت کم نظیری بود که در عرصه های بزرگی چون روند پیروزی انقلاب٬ تدوین قانون اساسی و ساماندهی قوه قضاییه نقشی موثر و تعیین کننده و دیدگاه و بینشی وسیع در حوزه های مختلف داشت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مبارزه با پدیده شوم اعتیاد را به عنوان موضوعی اجتماعی و فرهنگی و در ارتباط با انسان، بسیار پیچیده و دشوار توصیف نمود و گفت: اجتماعی کردن مبارزه با اعتیاد بویژه بهره گیری از ظرفیت تشکل های مردم نهاد در این مسیر یک ضروت است.
یونسی پیشگیری از اعتیاد را بعنوان یک اولویت در مبارزه با این پدیده دانست و افزود: برای ایفای مطلوب نقش سفیران پیشگیری از اعتیاد، بسته معینی تدوین و در آن نقش ورزشکاران، هنرمندان، فرهیختگان و نهادهای اجتماعی موثر گنجانده شود.
جانشین رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به این که در دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در بخش های مختلف بویژه در حوزه های اجتماعی و فرهنگی در استان صورت گرفته است، تصریح نمود: بهره گیری از ظرفیت سفیران پیشگیری از اعتیاد و نقش موثر آن در مقابله با این آسیب اجتماعی در جامعه نهادینه شود.
معاون سیاسی٬ امنیتی استاندار با اشاره به پنجم تیرماه مصادف با ۲۶ ژوئن٬ سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر٬ تاکید کرد: در مبارزه با آسیب های اجتماعی بویژه پدیده شوم اعتیاد به موضوع پیشگیری توجه ویژه شود.
معاون استاندار به حوادث اخیر در راهپیمایی روز قدس و عید سعید فطر و اقدام غیر اخلاقی و غیر قانونی برخی افراد اشاره کرد و گفت: بی حرمتی به رییس جمهور و زیر سوال بردن دستاوردهای دولت و نظام کاری غیر قانونی است و باید با آن برخورد قانونی صورت گیرد.
وی با بیان این که امروز استکبار جهانی تلاش دارد با انواع خدعه ها و نیرنگ ها در کشورهای اسلامی و انقلابی منطقه٬ تنش و ناامنی ایجاد کند٬ افزود: در این شرایط بهیچ وجه نباید گرفتار اختلافات داخلی بشویم و با حفظ وحدت در سایه سار فرامین مقام معظم رهبری از استقلال٬ عزت و اقتدار کشور و نظام صیانت نماییم.
یونسی با اشاره به این که شهدا٬ نظاره گر اعمال ما هستند٬ خاطر نشان ساخت: نباید هیچ اقدامی در جهت منافع و اهداف دشمنان و تزلزل پایه های قدرت و وحدت ملی در کشور صورت گیرد.
در آغاز این جلسه میرزایی٬ دبیر این شورا گزارشی از اقدامات و برنامه های پنجم تیرماه مصادف با ۲۶ ژوئن٬ سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در استان ارایه نمود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 686866
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.