حجت‌الاسلام 'محمود مشایخ' در خطبه‌های عید سعید فطر ضمن تبریک این روز فرخنده و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم افزود: آنچه منجر به خنثی شدن توطئه‌های سنگین دشمنان داخلی و خارجی در آن سال‌ها شد، نقش رهبر و وحدت مردم بود.
وی تصریح کرد: منافقان که مانند داعشی‌های امروز بودند، علاوه بر ترور شخصیت‌های نظام، با شایعه‌سازی و تمهت‌زنی به‌خصوص بر ضد شهید آیت‌الله بهشتی، سعی داشتند چهره آنان را در بین مردم مخدوش کنند.
مشایخ اظهار داشت: اینکه رهبر معظم انقلاب بر خطر نفوذ تأکید می‌کند به دلیل ضرباتی است که ما در آن سال‌ها خوردیم زیرا عامل بمب‌گذاری در حوادث تروریستی هفت تیر و هشت شهریور 1360، افراد نفوذی و به‌ظاهر متدین درون نظام بودند.
امام جمعه نوشهر گفت: منافقانِ مخالف جمهوری اسلامی، ابایی ندارند که حتی مانند سال 1373 در حرم امام رضا، علیه‌السلام، بمب گذارند.
وی بیان داشت: این تمهیدات امنیتی اخیر در شهر ما، یعنی بازرسی بدنی نمازگزاران در هنگام ورود به مصلا، که بعد از حملات تروریستی تهران برقرار شد و باعث زحمت مردم می‌شود، به دلیل همین خباثت منافقان و تروریست‌ها است که دست به هر کاری می‌زنند.
مشایخ همچنین با اشاره به وداع امام سجاد، علیه‌السلام، با ماه مبارک رمضان یادآور شد: تمام شدن این ماه، برای کسانی که شیفته پروردگارشان هستند، غمبار و ناراحت کننده است.
امام جمعه نوشهر اظهار داشت: نماز عید فطر که بزرگ‌ترین نماز جماعت در بین شیعیان و اهل سنت است، عظمت اسلام و دین خدا را نشان می‌دهد و باید قدر آن را دانست.
خبرنگار: شهاب رویانیان
7517/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.