رئیس اداره ورزش و جوانان عباس آباد روز یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت :‌ عملیات اجرایی این طرح ملی از سال 1380 با زیربنای حدود هزار و 512 متر آغاز شد ولی متاسفانه بنا به دلایلی از جمله تخصیص ندادن اعتبار کار ساخت این سالن ورزشی از سوی پیمانکار مربوطه رها شده است.
نیما علی رمجی میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را حدود بیش از 2 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد :‌ طبق اظهار نظر کارشناسان مربوط تاکنون حدود نیمی از عملیات اجرایی این طرح انجام گرفته است.
وی افزود :‌ با اینکه بارها این موضوع مورد پی گیری و حتی بسیاری از مسئولان ورزشی کشوری ، استانی و نیز نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی قرار گرفته اما تاکنون به نتیجه مطلوب نرسیده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان عباس آباد میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای کامل این طرح را حدود 500 میلیارد ریال اعلام و پیشنهاد کرد درصورتی اگر این طرح برابر قانون به بخش خصوصی واگذار شود ، با هزینه های این بخش به بهره برداری می رسد.
علی رمجی افزود :‌ هم اینک بخش های خصوصی و نهادهای مردمی مانند شهرداری کلارآباد برای تحویل گرفتن این طرح به اداره ورزش و جوانان پیشنهاد داده منوط به آنکه حدود 10 سال پس از بهره برداری ، درآمد حاصل از آن را ببرد.
وی گفت :‌ امروز این شهرستان دررشته های کشتی ، تکواندو ، ووشو، کوهنوردی ، دو و میدانی به واسطه حضور قهرمانانی درمیادین بین المللی و جهانی ورزشکارانی چون فرزان عاشورزاده ، مرتضی درویش ، احمد محمدی ، عرفان آهنگریان و بهرنگ یوسفی دارای جایگاه ممتازی است و باید مسئولان نهادهای ذیربط برای توسعه و تجهیز فضای ورزشی توجه خاصی به این منطقه داشته باشند.
علی رمجی ابراز امیدواری کرد که در نشستی بزودی با وزیر ورزش و جوانان خواهد داشت مشکلات و موانع اجرای این طرح رفع شود.
شهرستان عباس آباد با برخورداری از دست کم 50 هزار نفر جمعیت ، 43 روستا و سه شهر درغرب مازندران واقع است.
طبق آمار از منابع رسمی ، دستکم 40 هیات ورزشی در 34 باب فضای ورزشی خصوصی و دولتی این شهرستان فعالیت دارند.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.