تورج فتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این طرح در قالب لکه گیری ، روکش آسفالت ، ساماندهی تقاطع ها ، نصب انواع علائم هشدار دهنده و چراغ چشمک زن و حذف نقاط حادثه خیز به مرحله اجرا در آمد.
وی اظهار داشت : لکه گیری آسفالت به صورت گسترده در محورهای کوهستانی و جنگلی سه هزار ، دوهزار و کوهسر به مساحت 2 هزار متر مربع و همچنین نصب و ترمیم علائم و تابلوهای ایمنی در این محورها به تعداد 200 عدد صورت گرفت.
فتحی رفع نقاط حادثه خیز ، نصب چراغ های چشمک زن در بریدگی های رفیوژ میانی و کناری راه اصلی تنکابن – نشتارود و ساماندهی تقاطع روستاهای کشکو ، لتاک و گلیج پل را از دیگر اقدامات در این زمینه برشمرد.
وی خاطرنشان کرد : برچیدن سرعت گیرهای غیر مجاز و پاکسازی و آزادسازی حریم جاده‌ها نیز در دستور کار قرار دارد .
به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تنکابن ، نصب انواع علائم و تابلو ها ،رعایت حریم ، ایجاد شانه خاکی و استاندارد شیب جاده از مهمترین اقداماتی است که با اجرای درست آن ایمنی راه ها ارتقاء می یابد.
فتحی در ادامه به نصب یک دهنه پل باکسی در محور روستایی گلیجان به رودباری کنار واقع در بخش مرکزی این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت : برای این پل که به منظور کاهش تصادفات و تسهیل در عبور و مرور ساکنان این 2 روستا احداث شده مبلغ 350 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با بیان اینکه این اداره 713 کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی این شهرستان را تحت پوشش دارد ، یادآور شد : نصب نرده های پل شهر شیرود و تعمیر درز انبساط پل معلم کوه بخش نشتا این شهرستان نیز به اتمام رسید.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/7513/ 1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.