به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد آزاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد ساماندهی سواحل در سالن شهرداری رامسر افزود : این تعداد ناجی غریق در سه طرح عمومی شامل ساحل طلایی ، باغ ملی و میانهاله ، 2 طرح خصوصی مجتمع نرگس و فدک و همچنین تعدادی از نقاط کور در این سواحل مستقر شدند.
وی گفت : مسئولان دستگاه های متولی امر شنا در این شهرستان به منظور جلوگیری از غرق مسافران و گردشگران تمامی زیر ساخت های لازم را برای اجرای طرح سالمسازی در در سواحل این شهرستان فراهم کنند.
فرماندار رامسر با اشاره به گردشگرپذیر بودن این شهرستان گفت : همه ساله میلیون ها مسافر و گردشگر در فصل تابستان برای استفاده از طبیعت زیبا و دریا به شهرستان رامسر مسافرت می کند لذا دستگاه های خدمات رسان شهرستان باید نسبت به فراهم کردن امکانات لازم برنامه ریزی کنند.
وی افزود : مسئولان فرهنگی شهرستان نیز با برنامه ریزی به دنبال اجرای برنامه های فرهنگی در سواحل این شهرستان باشد.
آزاد همچنین از مسافران و گردشگران این شهرستان خواست ضمن خودداری از شنا در مناطق ممنوعه بخاطر مخاطرات فراوان، موازین شرعی و اخلاقی را به هنگام حضور در این شهرستان رعایت کنند.
فصل شنا همه ساله همزمان خرداد در آب های ساحلی مازندران آغاز می شود و تا پایان شهریور ماه و یا اوایل مهرماه ادامه دارد.
شهرستان 70 هزار نفری رامسر یکی از شهرستان های گردشگر پذیر غرب مازندران محسوب می شود که همه میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی از این شهرستان دیدن می کنند.
خبرنگار : عباس احمدی ماچیانی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/7515/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.