به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نجفی چهارشنبه شب در جلسه شورای اداری بابل افزود : حرکت تروریستی اخیر در ایران زمانی رخ داد که کشور ما یک انتخابات با شکوه را در عرصه بین المللی به عنوان یک قدرت مطرح به رخ جهانیان کشید و با اقتدار منافع خود را دنبال می کرد.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : این حرکت عده ای تکفیری به هیچ عنوان از اقتدار ایران نکاسته است و کشورمان با قدرت در حال پیشرفت و توسعه است .
وی افزود : بسیار خرسندیم که ایران به عنوان منادی صلح و امنیت در منطقه و در سطح جهان مطرح است و بارها اعلام کردیم که اسلام دین رفعت و مهربانی است و حرکت های تروریستی یک عده تکفیری هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.
این نماینده مجلس گفت : بعد از حرکت تروریستی داعش در تهران ، مجلس جلسه های متعددی با وزیر کشور ، وزارت اطلاعات و فرماندهان ارشد سپاه برگزار کرد و خوشبختانه سازو کارهایی تعریف شده است که امنیت برخی از مکان های اولویت دار مورد توجه ویژه قرار گیرد.
فرماندار بابل هم در این جلسه گفت : شهرستان بابل با مشارکت 83 درصدی در انتخابات 29 اردیبهشت برگ زرین دیگری را برافتخارات این شهرستان رقم زده است.
محمد تقی عباسپور افزود : خوشبختانه با همکاری همه عوامل اجرایی انتخابات در بابل بدون هیچ نقصی برگزار شده بود و عده ای هم که اعتراض کرده بودند با بررسی دقیق اعتراض آنان وارد نبوده و انتخابات این شهرستان تائید شده است.
خبرنگار : فریبرز سیفی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7343/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.