به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به حمله تروریستی گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام خمینی(ره) ، افزود : این اقدام جنایتکارانه در بسیاری از کشورهای انجام شد در حالی که واکنش مردم خداجوی ایران اسلامی با شهروندان ممالک دیگر متفاوت بود.
وی ضمن تسلیت به خانواده شهدای این واقعه شوم ، گفت : هرچه بر تعداد شهدا و جانبازان کشورمان افزوده می شود، انسجام و وحدت مردم در مقابله با دشمنان بیشتر می شود.
خطیب جمعه ساری افزود : این اقدام سخیفانه نمایش ضعف و زبونی آمریکا در مقابله با نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است و برای مردمی که حدود چهار دهه شاهد انواع جنایات استکبار جهانی بوده اند، اینگونه اقدامات نابخردانه نمی تواند تاثیر گذار باشد.
قاسمی ضمن تقدیر از جان برکفان نیروهای مسلح و اطلاعات ، ادامه داد : این پرورش یافتگان مکتب امام حسین هرگز اجازه تجاوز و تعدی به دشمنان را نخواهند داد.
وی گفت : آنانی که از حضور جوانان ما در مبارزات سوریه و لبنان انتقاد می کردند و مقام و منزلت شهدای حرم را کم پنداشتند، با این عملیات تروریستی اخیر پاسخ خود را دریافت کرده اند.
او شیوه مدیریت رهبر معظم انقلاب را در ایجاد امنیت پایدار در کشور بسیار تاثیر گذار دانست و افزود : با پیروی از رهنمودهای ایشان همواره در مقابل دشمنان نظام الهی می ایستیم.
امام جمعه موقت ساری ضمن بیان عظمت ماه رمضان و شبهای قدر از آن به عنوان ماه اجتناب از گناه یاد کرد و گفت: با توسل به این فضایل می توانیم فرزندانمان را در مقابل مفاسد اجتماعی مصون بداریم.
وی همچنین یاد آور شد : شهروندان مازندرانی در همه رویدادهای سیاسی و مذهبی در صدر بوده اند و در انتخابات اخیر نیز به لحاظ مشارکت مقام دوم کشور را از آن خود کردند ، در حالی که به لحاظ بودجه عمرانی همواره به این استان کم لطفی شده است.
خبر نگار : زهره کرمی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7330/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.