علی امیری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا افزود: براساس تصمیم مالک باشگاه نساجی قائمشهر برای کنترل بیشتربر روی تیم فوتبال و بازیکنان ، فصل آینده نساجی به صورت اردویی در تهران حضور خواهد داشت.
وی اضافه کرد : این تیم می تواند براساس تصمیم سرمربی تمریناتی را نیز در ورزشگاه نساجی در قائمشهر در حضور علاقمندان به باشگاه نیز داشته باشد.
امیری اظهارداشت : تیم نساجی قائمشهرمتعلق به مردم این خطه شمال کشوراست، وبرگزاری تمرین درپایتخت منافعاتی با تعلق تیم به این استان ندارد و بیشتر برای تقویت تیمی انجام می شود.
وی در مورد تمرینات تیم نساجی و جذب بازیکنان گفت که نساجی قائمشهر از 20 خردادماه استارت می زند و پس از آن نشست هایی با سرمربی تیم برای جذب بازیکنان و برنامه آینده تصمیم گیری می شود.
به گفته امیری تاکنون هیچ تصمیم جدی برای جذب بازیکنان انجام نشده و فهرستی نیز از سوی سرمربی برای جذب بازیکنان جدید در اختیار باشگاه قرار نگرفته است.
نساجی قائمشهر که با 60 سال سابقه حضور در رقابت های لیگ کشوری از قدیمی ترین باشگاه های مازندران محسوب می شود با وجود برتری نسبی در رقابت های لیگ دسته یک تاکنون موفق به حضور در لیگ برتر به عنوان سوپرلیگ فوتبالی کشور نشده است.
مالکیت این تیم که در سال 87 به بخش خصوصی واگذار شده است برای فصل آینده مهدی پاشازاده از بازیکنان اسبق تیم ملی را به عنوان سرمربی به خدمت گرفت و تمرینات اولیه را برای رقابت های فصل بعد که اواخر مردادماه شروع می شود را در تهران انجام داده است.
انتقال تمرینات این تیم مازنی به پایتخت باعث اعتراض تعدادی از هواداران نساجی و هیات فوتبال مازندران را در پی داشته است.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.