به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد ناصر زندی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری چالوس افزود : از این میزان اعتبار حدود 30 میلیارد تومان آن در سال جاری تخصیص می بابد و روند اجرای کارهای اجرایی با سرعت بیشتری انجام می شود.
در جریان سفر محمد باقرنوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در هفته دولت سال گذشته به چالوس با درخواست مسئولان شهرستان های نوشهر ، چالوس برای صدور کد اعتباری 215 برای اجرای طرح ملی آبرسانی این دو شهر موافقت شده بود .
بر اساس این موافقت ، دولت یازدهم 230 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این طرح در دو شهرستان نوشهر و چالوس اختصاص داد.
فرماندار چالوس گفت : امروز یکی از مشکلات روستائیان و شهرنشینان چالوس در تمامی فصول بویژه نیمه نخست سال ، جمعیت شناور مسافران و گردشگران است که منطقه را با کمبود آب آشامیدنی مواجه می کند.
زندی اظهار امیدواری کرد که با اختصاص این اعتبار و شتاب بخشیدن به پیشرفت فیزیکی این طرح در آینده نزدیک این مشکل منطقه نیز برطرف شود.
آب آشامیدنی روستاها و شهرهای نوشهر و چالوس از رودخانه ' دلیر ' منطقه مرزن آباد تامین می شود که بنا به گفته کارشناسان ذیربط میزان دبی آب این رودخانه در هر ثانیه حدود یکهزار و 500 متر مکعب است.
** پاسخ منفی مردم به وعده ها
فرماندر چالوس همچنین ضمن قدردانی از مشارکت بیش از 100 درصدی مردم در این دوره از انتخابات به ویژه ریاست جمهوری ، گفت : با اینکه دیگر نامزدهای ریاست جمهوری برای جذب آرای بیشتر وعده هایی مانند افزایش یارانه ها را به مردم دادند اما این ملت آگاه و همیشه بیدار با نگاه واقع بینانه به این وعده ها چشم پوشی کردند.
زندی از مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست تا نسبت به اصلاح و بازنگری قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور تدابیری بیندیشند و ادامه داد :‌ با اینکه سعی شد در رای دادن افراد شرط سکونت رعایت شود اما متاسفانه در دیگر شهرهای و روستاهای مازندران شاهد تخلفاتی بودیم.
فرماندارچالوس گفت : با اینکه بیش از 43 میلیون نفر در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند و بیشتر رای نیز به دکتر حسن روحانی دادند بنابراین یکی از مهم ترین وظایف مسئولان توجه به مشکلات مردم در بخش های مختلف بویژه حوزه اقتصادی است.
زندی افزود :‌ همه مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی که به عنوان نماینده دولت در شهرستان هستند باید با همگرایی وهم افزایی بیشتر سعی کنند تا ملت از اعتماد دوباره به گفتمان اعتدال ، تدبیر و امید ابراز ندامت و پشیمانی نکنند.
فرماندار چالوس با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز رحلت امام (ره ) و تشریح واقعه تاریخی و انقلابی 15 خرداد خواستار حضور همه جانبه مسئولان ادارات و نهادهای دولتی و عمومی برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مناسبت ها دراین شهرستان شد.
** تاکید بر همکاری با دولت برای تامین رفاه نسبی در جامعه
نماینده مردم شهرستانهای نوشهر ، چالوس و کلادرشت در مجلس شورای اسلامی نیز گفت :‌ امروز برای تامین رفاه نسبی ، بهبود وضعیت کسب و کار و رونق اقتصادی اگرچه دولت دراین حوزه نقش محوری دارد ولی دستیابی به این خواسته ها و اهداف بدون همراهی دیگر قوا و بخش های خصوصی میسر نیست.
قاسم احمدی لاشکی افزود :‌ این ملت با حضور چشمگیری در عرصه های مختلف انقلاب در حوزه معیشتی شایستگی بیشتری دارند و دولت جدید در حقیقت کارهای سخت ودشواری را درپیش دارد.
وی اظهار داشت : اگرچه این دولت با همه مشکلات ، محدودیت ها و تنگناهای مالی در راه توسعه کشور کارهای خوبی انجام داد ولی به نظر می رسد در برخی از بخش ها از جمله صنعت ، معدن و تجارت و یا کار و رفاه اجتماعی نتوانست رضایت مندی مردم به دست آورد.
وی اظهار امیدواری کرد که با تشکیل دولت دوازدهم و در پی آن معرفی افراد توانمند ، خلاق و پرانرژی به مجلس شورای اسلامی به منظور دریافت رای اعتماد شاهد حل بیشتر مشکلات موجود در کشور از سوی دولت باشیم .
خبرنگار : ‌مهراب زکی پور کینجی
7078 / 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.