بشیر نوشت : یکی از خوانندگان محترم تماس گرفت و از اینکه زیاد به حواشی انتخابات می پردازیم انتقاد نمود .
خدمت این خواننده محترم و دیگر عزیزان همراه بشیر عرض می کنیم که حضور پرشکوه مردم در انتخابات 29 اردیبهشت و انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان رئیس محترم جمهور و همچنین انتخاب اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا به مزاق برخی افراد و جریانات سیاسی بعضا دلواپس ، به دلیل عدم اقبال مردم به کاندیداهای مورد نظرشان خوش نیامده است .
بنابراین هنوز پس از گذشت 10 روز از آن انتخابات کم نظیر ، به تخریب و توهین های خویش نسبت به منتخب مردم و همچنین مردمی که در انتخابات شرکت کرده اند ادامه می دهند .
برخی الفاظ به کار رفته از سوی دلواپسان آنقدر ناجوانمردانه ، کذب و حتی سخیف است ، که مرزهای اخلاق و ادب اسلامی را در نوردیده است و قلم از بیان آن شرم دارد .
در ادوار گذشته انتخابات سابقه نداشته است که ستاد انتخابات کشور نسبت به منتقدان واکنش نشان دهد و پاسخگو باشد ، اما در این دوره همین ستاد از ناچاری اقدام به پاسخ نمود .
مثل روز روشن بود که بسیاری از ائمه محترم جمعه از تریبونی که حاکمیتی است و نباید مورد بهره برداری جناحی و حزبی قرار گیرد برای یک نامزد خاص تبلیغ و در مقابل شخص دکتر روحانی و دولت تدبیر را مورد شدیدترین حملات و انتقادات تخریبی قرار می دادند .
انتظار دلسوزان امام و انقلاب و رهبری این بود که پس پایان انتخابات این روند پایان یابد و به رای و نظر اکثریت مردم احترام گذاشته شود ، اما ظاهرا این انتظار بیهوده می باشد ، چرا که تریبون داران همچنان به راه خویش ادامه می دهند .
تقسیم آرا مردم به حلال و حرام ، تبلیغ و تکرار مکرر تقلب و تخلف درانتخابات و حرام توصیف نمودن رای 24 میلیونی دکتر روحانی از جمله این رفتارهاست.
دلواپسان در حالی برطبل تقلب می کوبند که در شعبات اخذ رای مازندران علاوه بر بیش از سی هزار نیروی اجرایی ، حدود 9 هزار نیروی نظارتی هیات های نظارت شورای محترم نگهبان نیز در شعبات اخذ رای حضور داشته اند.
اینان به خوبی می دانند که اکثریت مردم به ادامه اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید رای داده اند ، بنابراین تلاش می کنند از این مردم انتقام بگیرند .
ما علاقه مندیم که در شرایط جدید ، خدمت به مردم بالاترین و والاترین هدف همه مسئولین از جمله اصحاب مطبوعات باشد ، اما ظاهرا دلواپسان نمی خواهند که جامعه در آرامش باشد .
امید که در این ماه مبارک همه متنبه شویم و به اعتلای کشور بیندیشیم .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.