سلام رییس- عکس ارسال شد
====
==
' امیرامیرنیا ' روز سه شنبه در حاشیه نشست هماهنگی این همایش استانی که درمحل اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمل برگزار شد، به خبرنگار ایرنا افزود: در این همایش معنوی که بیست وچهارم خرداد ماه در مجتمع فرهنگی وهنری ولی عصر(عج) آمل برگزار می شود و بیش از 100 خوش نویس ممتاز و فوق ممتاز از شهرهای مختلف استان حضور می یابند.
وی ادامه داد: دراین همایش همانند دوره های گذشته آن، خوشنویسان مازندرانی از افطار تا سحر علاوه بر کتابت آیات مختلف قرآن کریم، سوره قدر را به صورت ویژه به خط های نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته نستعلیق تحریر خواهند کرد.
رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمل اضافه کرد: همچنین همزمان با برگزاری این برنامه دینی فرهنگی ، نمایشگاه‌ کتاب ومحصولات قرآنی ونیز معرفی کتاب‌های قرآنی و اسلامی از سوی نشرمرکزبین المللی اسراء برپا می‌شود.
امیرنیا، برپایی نمایشگاه آثار خوش نویسی و گرافیگی با موضوع قرآنی ، تجلیل از یکی از هنرمندان پیشکسوت هنر خوش نویسی ، برگزاری برنامه یادمان و نکوداشت برای هنرمندان خوش نویس متوفی و در نهایت تجلیل از هنرمندان خوش نویس حاضر را از دیگر برنامه های جانبی یازدهمین همایش استانی کتابت وحی در آمل اعلام کرد.
وی با بیان اینکه، حضور عموم علاقه مندان برای بازدید و حضور در این همایش آزاد است، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، شورای اسلامی شهر ، شهرداری و انجمن خوش نویسان شعبه آمل این برنامه را تدارک دیده اند.
همایش استانی کتابت وحی در آمل، ابتدا به صورت شهرستانی برگزار شد ولی در ادامه با حضور هنرمندان مازندران روند استانی را به خود گرفت.
برگزاری همایش کتابت وحی از برنامه های فرهنگی و دینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل و انجمن خوشنویسان شعبه آمل است که تاکنون دهمین دوره از آن برگزار شده است.
طی سال های گذشته چندین جلد کتاب قران کریم کتابت شده توسط هنرمندان آملی که حاصل چند سال تلاش و کوشش مستمر بوده نیز دراین همایش با حضور خوشنویسان و مسئولان استانی و شهری رونمایی شده بود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.