به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی شادمان روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان افزود :‌ مشارکت بیش از 44 میلیون نفری ملت در پای صندوق های اخذ رای و اعتماد عمومی آنان به گفتمان اعتدال ، تدبیر و امید در پی چنین اتفاقی بار دیگر برگ زرینی به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی افزودند.
وی با اشاره به مشارکت بیش از 100 درصدی مردم شهرستان نوشهر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهارداشت :‌ امروز در برابر این همت بلند مردم و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب ، نظام و رهبری فرزانه شانی جز خدمت بی منت به آنان نداریم.
فرماندار نوشهر با قدردانی از عوامل برگزاری این دوره از انتخابات و نقش خبرنگاران در روشنگری و تنویر افکارعمومی برای مشارکت دراین همایش سیاسی گفت :‌ امروز به فضل الهی شاید در دیگر شهرستان های شبهاتی در مورد سقم و صحت نتایج آرای نامزدهای شوراهای شهر و روستا وجود داشته باشد اما در این شهرستان این گونه نیست.
** برخورد با حرمت شکنان ماه مبارک رمضان
فرماندار نوشهر همچنین با اشاره به فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و بیان ویژگی های ماه نزول قرآن تاکید کرد که با افرادی که بنوعی حرمت این ماه عبادت و میهمانی خدا را حفظ کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.
شادمان افزود :‌ اگرچه برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای آمادگی فضاهای مذهبی برای میهمانی خدا اندیشیده شده است اما نقش ادارات ، دستگاه های اجرایی و ونهادها نیز در این بخش بسیار موثراست که باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.
** اجرای طرح پایش تصویری به منظور پیشگیری از جرائم در نوشهر
فرمانده نیروی انتظامی نوشهر نیز در این نشست خواستار اجرای طرح پایش تصویری به منظور پیشگیری ، برخورد و مقابله با انواع جرائم بویژه سرقت در این شهرستان شد.
سرهنگ شعبان مهری افزود :‌ با اینکه این دوربین های مداربسته در شهرستان خریداری و جانمایی لازم نیز برای نصب آن ها شده است اما از اینکه مسئولان بویژه شهرداری نوشهر دراین حوزه تعلل می کند ، خود جای تامل دارد.
وی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این طرح و نصب دوربین های مدارس بسته دیگر شاهد سرقت احشام و لوازم خانگی در برخی از حوزه های شهری و روستایی این شهرستان نباشیم.
خبرنگار : ‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.