آیت الله نورالله طبرسی صبح جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق در مهدیه شهر ساری ، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مردم ایران یکپارچه و متحد در انتخابات پیش رو رهنمودهای رهبری را مورد نظر قرار داده اند ، ادامه داد : امیدواریم تمامی واجدان شرایط رای تا زمان رای گیری پای صندوق رای بیایند و در این مساله مهم سیاسی شرکت بکنند .
امام جمعه ساری با بیان اینکه پیشرفت ، امنیت و انتخاب اصلح همواره در انتخابات مورد توجه ملت ایران قرار داشته است ، گفت : این بار نیز ملت با شعور و آگاهی خود در این صحنه سیاسی شرکت می کنند و با حضور پرشور و حداکثریشان پای صندوق های رای مشت محکمی را بر دهان دشمنان یاوه گو می زنند .
وی وضعیت حضور و مشارکت مردم در این انتخابات را مطلوب ارزیابی کرد و گفت : رسانه ها با بهره گیری از ظرفیت اطلاع رسانی فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی ، این حضور مردم را به تصویر بکشنند و جامعه به درستی اطلاع رسانی بکنند .
*** 15 هزار نیروی انتظامی امنیت انتخابات در مازندران برعهده دارند
فرمانده نیروی انتظامی مازندران نیز که با حضور در شعبه اخذ رای مهدیه ساری رای خود را به صندوق انداخت به خبرنگار ایرنا گفت :
15 هزار نفر از نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت عمومی و شعب اخذ رای در استان را برعهده دارند .
سردار سید محمود میر فیضی افزود : تاکنون گزارشی از تخلفات امنیتی و انتظامی در شهرها و روستاها و شعب اخذ رای گزارش نشده است .
2 میلیون و 319 هزار و 188 نفر واجد شرایط رای در استان مازندران هستند.
رای گیری در این استان در هفت هزار و 931 شعبه شهری و روستایی در حال انجام است .
خبرنگار : رضا هاشمی کرویی ***انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6990/2096
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.