حجت الاسلام عبدالرحمن سورتچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :‌ انتخابات از نگاه ولایت فقیه به مثابه نمایشگاهی از توانمندی ها و خلاقیت های نامزدهای ریاست جمهوری ، شوراهای اسلامی شهر و روستا است بنابراین، این ملت آگاه هستند که برای تعیین سرنوشت کشور به مدت چهارسال یکی از نامزدها را برگزینند.
وی اظهار داشت : مهم تر از این مسائل آنکه دنیا به ویژه بدخواهان نظام اسلامی و تفکرات ضد تشیع به این رویداد سیاسی چشم دوخته است و بنوعی می توان گفت که این دشمنان نظام و قرآن سطح مشارکت مردم و حضورملت را در پای صندوق های اخذ رای را رصد و سنجش می کنند.
امام جمعه کلارآباد گفت :‌ نکته دیگر آنکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری دشمن در هر نقطه ای که انگشت گذاشت که ایران ترقی نکند ، اهمیت آن موضوع برای ملت دو چندان شد و یکی از این موضوعات برای مردم مشارکت حداکثری آنان در انتخابات بود.
سورتچی مشارکت حداکثری و حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای دراین دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را برای همگان یک امری واجب و تکلیف قانونی دانست و اظهار امیدواری کرد ملت با تشخیص سره از ناسره و انتخاب افراد اصلح در این دوره از انتخابات شرکت چشمگیری بیش از دوره های گذشته داشته باشند. ‌
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
خبرنگار:‌مهراب زکی پور کینجی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.