به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، در این مراسم که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ، شهردار ، امام جمعه ، اعضای تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل و جمعی از مسئولان شهرستانی برگزار شد از مربیان ، بازیکنان و سایر اعضای این تیم تقدیر شد.
خسرو ابراهیم زاده نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این مراسم با اشاره به دیدگاه شهرداری آمل در حمایت از ورزش و ورزشکاران آمل گفت: در سال ۹۶ توجه به مباحث زیرساختی ورزش مورد توجه اعضای شورای اسلامی شهر قرار دارد .
وی با بیان اینکه حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری آمل از ورزشکاران بی نظیر بوده است افزود:تیم بسکتبال با ویلچر آمل با حمایت های مالی شهرداری علیرغم اینکه نسبت به سایر تیم های کشوری از بودجه بسیار کمی برخوردار بود توانست با مدیریت و تعصب بازیکنان و مربیانش نائب قهرمانی کشور را از آن خود کند .
وی از تلاش های مسعود فلاح سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر آمل و همچنین تیم ملی جوانان تقدیر کرد و گفت: حضور مهدیار مظلوم در تیم ملی جوانان بسکتبال با ویلچر برای آمل افتخار دیگری است و برای این دو ورزشکار ارزشمند در مسابقات جهانی کانادا به همراه تیم ملی آرزوی موفقیت دارم .
ابراهیم زاده خاطر نشان کرد:تمام خدماتی که شهرداری آمل در راستای رفاه و خواسته های مردم انجام می دهد بی منت بوده است زیرا این نهاد خدمت به مردم را وظیفه خود می دادند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 646103
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.