به گزارش خبرنگار ایرنا در این دیدار که عصر امروز در حضور 500 تماشاگر به قضاوت حسن نیکخواه به عنوان سرداور و ‌محمد شهمیرزادی و مهران کیش به ترتیب به عنوان داور اول و دوم با نظارت فرامرز غفوریان در سالن امام‌ خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه 83 بر 47 مغلوب میهمان خود شد.
تیم شهرداری در این دیدار که در غیاب محمدمهدی ایزدپناه سرمربی خود (به علت حضور در تیم ملی جوانان) با هدایت سیدزمان حسینی با ترکیب اولیه مجید قاسم زاده، سعید محمدی، محمد حسین پور، محمد شاهسوند و ساسون آبرامیان وارد زمین شده بود در کوارترهای اول تا چهارم به ترتیب با نتایج 19 بر 7، 16 بر 11، 21 بر 11 و 27 بر 18 بازی را واگذار کرد.
یاران تیم پتروشیمی در این بازی با هدایت مهران شاهین طبع با ترکیب اولیه بهنام یخچالی، محمد جمشیدی، اوشین ساهاکیان، جیمز وایت و دنیل جانسون وارد زمین شدند.
تیم شهرداری که اکنون با 24 بازی، دارای 5 برد، 19 باخت و مجموع 29 امتیاز است و در رده پنجم جدول گروه فرد قرار دارد روز پنجشنبه 30 فروردین ماه جاری در کاشان میهمان تیم شهرداری این شهر خواهد بود.
تیم پتروشیمی بندرامام نیز با 25 بازی دارای 22 برد، 3 باخت و 47 امتیاز در رده نخست جدول این گروه قرار دارد و روز پنجشنبه آینده در زمین خود میزبان شیمیدر تهران خواهد بود.
3014/2729
خبرنگار: مجید میهن دوست
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.