به گزارش ایرنا ، امام جمعه چالوس در این آئین گفت : ‌امروز دشمنان سعی دارند تا چهره واقعی دین مبین اسلام و مهدویت را به شکل دیگری در جامعه جلوه دهند تا در پی آن مردم به مساله مهدویت و انتظار به امام زمان (عج ) دچار شبهه و تردید شوند.
حجت الاسلام محمد مهدی راشدی افزود :‌ تحریف مبانی دینی و محو کردن آثار و نشانه های دین مبین اسلامی از ترفندهای دشمنان است و می خواهند به گونه ای عمل کنند تا افراد جامعه نسبت به اسلام و حقایق دین فاصله بگیرند.
وی افزود : ‌باید در این بخش طوری برنامه ریزی شود تا بتوان غبار آفات بر چهره زیبای دین را زدود و حقایق دین و انتظار را درمیان جامعه بدرستی تبیین کرد.
حجت الاسلام راشدی تاکید کرد که نباید اجازه داد دنیای استکبار مساله انتظار و مهدویت را فقط در قالب ظاهری از عشق در میان ملت ها جلوه دهد.
وی با بیان آنکه از سال 1389 بستر برای برگزاری این همایش با هدف مقابله با چنین تفکرات ضد دینی در این شهر شکل گرفته است ، ادامه داد :‌ تاکنون نشست های فراوانی با حضور کارشناسان و صاحب نظران پیرامون مهدویت و انتظار و راهکارهای مقابله با شبهه افکنی و تحریفات در این شهر برگزار شد.
امام جمعه چالوس گفت :‌خوشبختانه از آن زمان تاکنون این همایش مورد اقبال خیلی از مسئولان ، صاحب نظران و حتی مردم این شهر قرار گرفته و سعی می شود برگزاری این همایش در سال های آتی نیز ادامه داشته باشد.
همچنین در ادامه این همایش یکروزه به سوالات مختلف حاضران در خصوص مهدویت و انتظار پاسخ داده شد.
خبرنگار:‌مهراب زکی پور کینجی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
1899/7078 /1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.