به گزارش خبرنگار ایرنا، مصطفی کواکبیان عصر دوشنبه در همایش امتداد امید در حسینیه آذربایجانی های شهر تنکابن، افزود: مردم تکلیف دارند تا سرنوشت کشور را با حضور خود در انتخابات تعیین کنند و با سپردن آن به اهلش در برابر بی انصافی ها و هجمه ها ایستادگی نمایند.
وی اظهار کرد: دولت روحانی در این چهار سال با اتخاذ سیاست های خود توانست با حفظ منافع ملی، برچیدن ایران هراسی و بهبود وضع اقتصادی، اقتدار نظام را در دنیا افزایش دهد و نباید گذاشت تا شرایط به گذشته باز گردد.
دبیرکل حزب مردمسالاری با بیان اینکه تنها سه منبع فروش نفت، اخذ مالیات و تملک دارائی برای تامین بودجه در کشور وجود دارد، خاطر نشان کرد: کسانی که ادعا می کنند یارانه ها را افزایش می دهند به ملت بزرگ ایران بگویند که با کدام منابع می خواهند به وعده خود عمل نمایند.
وی اضافه کرد: نرخ ارز در پایان دولت هاشمی رفسنجانی 400 تومان بود اما دیدید که در پایان دولت احمدی نژاد به چهار هزار تومان رسید و این روند افزایشی در دولت روحانی متوقف شد و هم اکنون ثبات اقتصادی در کشور حاکم است.
کواکبیان افزود: اگر قوه قضائیه در زمان معاونت حجت الاسلام رئیسی پرونده تخلف های احمدی نژاد را بررسی می کرد دیگر این شخص جرات نمی کرد که برای انتخابات ثبت نام کند، اما متاسفانه با وجود آنکه 6 بار در مجلس شورای اسلامی این موضوع را تذکر دادم، هیچ اتفاقی صورت نگرفت.
این نماینده خانه ملت گفت: در دولت گذشته چیزی فراتر از یک دزدی برای کشور اتفاق افتاد اما کسی پیگیر آن نشد و همین مساله موجبات رکود اقتصادی را فراهم کرد.
وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد: مصونیت سازی نظام تنها با مشارکت مردم در انتخابات میسر می شود و همه باید به این تکلیف شرعی عمل کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
شهرستان 162 هزار نفری تنکابن در غرب مازندران واقع است.
خبرنگار : علیرضا پورعلم ** انتشار دهنده :محمد رستگار
6183/1602/7513/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.