به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس ستاد روحانی در مازندران در مراسم آغاز به کار این ستاد ، افزود : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ، یکی از مسائل مهمی که در انتخابات بسیار حائز اهمیت است حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است که در این راستا باید تلاش کنیم.
وی ادامه داد : در ستاد روحانی همه را مکلف کرده ایم که با حضور پرشور خود در روز 29 اردیبهشت ماه در پای صندوق های رای حاضر شوند حتی اگرنمی خواهند به کسی رای دهند.
محسن نریمان اضافه کرد : یکی از حسن های حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای ، آن است کسانی که می خواهند علیه ملت ایران توطئه کنند تمام نقشه های آنها خنثی خواهد شد و اعتبار و عزت ایران اسلامی در آن روز رقم زده می شود.
رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت که با حضور حداکثری مردم در روز رای گیری تعداد آرا را به دنیا نشان و ثابت خواهیم کرد که هنوزملت ایران قاطعانه برای سرنوشت مملکت خود تصمیم گیری می کنند.
وی همچنین به مهم ترین موفقیت های دولت یازدهم اشاره کرد و ادامه داد : بحث توافق هسته ایی برجام یکی از مهم ترین موفقیت ها بوده است که در پی چنین تحولی دستاورد فراوانی را برای ملت ایران به ارمغان اورده است .
نریمان، کاهش نرخ تورم را از موفقیت های دیگر دولت یازدهم در حوزه اقتصادی اعلام کرد و گفت که دولت اقدامات خوبی برای حل اقدامات اقتصادی مخرب دولت قبل انجام داده است و باید فرصتی دیگر به این دولت برای به پایان رساندن کارها داد.
رئیس ستاد روحانی در مازندران اضافه کرد : همان گونه که تیم اقتصادی موفق به کاهش نرخ تورم شده است ، بنابراین اگر همه ما به نسل آینده علاقه مند هستیم باید به کسی رای دهیم که توانمند ، کارا و تیزهوش باشد.
نریمان در پایان عدالت در توزیع یارانه را از برنامه های آینده دولت یازدهم فرا خواند و گفت که با برنامه ریزی انجام شده و تفکیک افراد مستضعف سعی خواهد شد تا یارانه این افراد به سه برابر یارانه فعلی ارتقاء پیدا کند.
در این مراسم حسن یزدانی قهرمان المپیک 2016 ریو با حاضر شدن در ستاد حسن روحانی از این دولت حمایت کرد.
سید مصطفی آقا میر سلیم ، اسحاق جهانگیری کوه شاهی ، حسن روحانی ، سید ابراهیم رئیسی ساداتی ، محمد باقر قالیباف و سید مصطفی هاشمی طبا نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.
انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/7334
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.