به گزارش خبرنگار ایرنا ، نصرالله دریابیگی روز یکشنبه در جشنواره تجلیل از کارگران ، کارفرمایان و واحدهای نمونه تولیدی مازندران در ساری افزود : اگرچه ما با آنچه که مطالبه کارگران است ، همچنان فاصله داریم، ولی دولت توانست جلوی التهابات ناشی از بی ثباتی در بازار را مدیریت کند.
وی ایجاد بیمه تکمیلی برای کارگران ، تجهیز بیمارستان های تخصصی برای درمان را مهم ترین دستاورد دولت یازدهم برای این قشر اعلام کرد.
دریابیگی گفت که فاصله زیادی تا تحقق تمام مطالبات کارگران به خصوص حذف قرارداد موقت وجود دارد و انتظار ما از دولت تدبیر و امید مدیریت این بخش است.
دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران اظهار داشت : پایداری ثبات اقتصادی در سفره کارگران و امنیت شغلی برای این قشر منوط به حذف قراردادهای موقت و سفید امضاء با دستمزد پایین است.
** بیمه 30 هزار کارگر ساختمانی در مازندران
رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی مازندران هم در این مراسم گفت که در دولت تدبیر و امید 30 هزار کارگر از بیمه ساختمانی بهره مند شدند.
سید هادی ساداتی افزود : این در حالیست که تا قبل از دولت یازدهم حدود 13 هزار کارگر ساختمانی در مازندران از بیمه برخوردار بودند.
وی ادامه داد : هم اکنون 22 هزار کارگر ساختمانی در صف بیمه قرار دارند که با پالایش ، افراد مشمول تحت پوشش قرار می گیرند.
در مازندران حدود 50 درصد از جمعیت تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند. هم اکنون 100 درصد جمعیت این خطه شمال کشور پوشش بیمه ای دارند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.