در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و از اولین ساعات سال جاری 17 هزارو 848 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

ایلنا: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 به اتفاق مهندس ایرانشاهی عضو هیات مدیره  و معاون اداری و مالی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، مهندس افرازه مدیر کل دفتر امور مجامع، نظارت و هماهنگی شرکتهای شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و ایرانیان مدیر کل شرکت غله قزوین از کارخانه آرد خانی- معماریان بازدید به عمل آوردند.

جعفری در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و از اولین ساعات سال جاری 17 هزارو 848 تن گندم از مازندران به سایر نقاط کشور از طریق حمل ریلی ارسال شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2  سیستان و بلوچستان، اصفهان و هرمزگان از طریق حمل ریلی ارسال گردید.

سید محمد جعفری با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی سیاستهای اقتصاد مقاومتی حمل و نقل ریلی است عنوان کرد: کاهش بار ترافیکی جاده ها و در نتیجه کاهش تصافات جاده ای، هزینه پایین تر جابجایی کالا، آلایندگی کمتر و کاهش هزینه های سوخت از مهمترین مزایا حمل و نقل ریلی لست.

جعفری افزود: در حمل ریلی، گندم با بالاترین کیفیت و سلامت در سیلو ها و انبارها تخلیه خواهد شد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مزایای این روش ارزانتر بودن آن است که حتی در مواردی از حمل دریایی ارزانتر می باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان اینکه در سال جاری نیز برنامه ریزی شرکت بر افزایش حجم ارسالی گندم از طریق حمل ریلی می باشد تصریح کرد: در خصوص راهکارهای افزایش ظرفیت بارگیری حمل و نقل ریلی سیلوی شهید میرزاپور نکا بررسی و تصمیم گیری های لازم صورت گرفته است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.