عبدالجواد توحیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : اولویت هم مسئولان برگزاری انتخابات سالم همراه با امنیت و حضور پرشور مردم است و در شهرستان سوادکوه هم به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد خارج از چارچوب های قانونی کار تبلیغاتی و انتخاباتی انجام شود .
وی با تاکید بر این که برای دست اندرکاران انتخابات مهم ترین دغدغه آماده کردن میدان رقابت سالم برای نامزدها و شناخت بیشتر مردم از آنان است ، گفت : هر چه کیفیت انتخابات بالاتر و بهتر باشد شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.
فرماندار سوادکوه افزود : سال گذشته شهروندان سوادکوهی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور 80 درصدی خود بالاترین مشارکت را در سطح استان مازندران به خود اختصاص دادند که یکی از مقدمات چنین مشارکتی رقابت های سالم بود .
وی افزود : مشارکت بالای مردم شهرستان نه تنها توقع همه ما را بالا برد ، بلکه وظیفه ما را نسبت به آنان سنگین تر کرد تا شرایط را هر چه بهتر و بیشتر برای برگزاری انتخابات سالم و به دور از هیاهو و بداخلاقی مهیا کنیم .
وی افزود : طبق قانون انتخابات و بر اساس ماده 67 قانون شوراها و 21 ریاست جمهوری ، تمامی دستگاههای دولتی موظف هستند تا از لحاظ نیرو و امکانات با ستاد انتخابات شهرستان همکاری های لازم را انجام دهند که خوشبختانه در سوادکوه تعامل و همکاری خوبی انجام شده است.
او ادامه داد : همچنین از دستگاههایی که از امکانات دولتی به هر نحوی برخوردارند انتظار می رود تا از آنها به نفع یا ضرر نامزدی استفاده نکنند و در صورت مشاهده این تخلفات که به سلامت انتخابات خدشه وارد می کند ، بشدت با متخلف برخورد خواهد شد.
در شهرستان سوادکوه 637 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد 82 نفر در حوزه شهری و بقیه درحوزه روستایی هستند.
بر اساس آخرین گزارش های رسمی چهار نفر در حوزه شهری و 17 نفر در حوزه روستایی تا این مرحله رد صلاحتیت شده اند.
بر اساس قانون انتخابات نامزدهایی که رد صلاحیت شده اند تا ششم اردیبهشت فرصت دارند تا اعتراض کنند .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.