به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی یکشنبه شب در دیدار محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره رئیس جمهوری با وی در ساری افزود: هر چند مشکلات مردم جامعه زیاد است ، اما باید بپذیریم کارهای خوبی در کشور صورت گرفته است ، اینکه فقط نقاط ضعف را برای تخریب رقیب و تبلیغات خود برجسته کنیم ، بی انصافی است.
وی با اشاره به اینکه باید بپذیریم که دشمنان ایران هیچ موقع دست از توطئه برنخواهند داشت ، ادامه داد : با اتحاد و همکاری و صد البته با برنامه می توان کشور را مدیریت و اداره کرد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی شوخی بردار نیست و همواره باید نقش مردم و حضور آنان در عرصه انتخابات مورد توجه قرار بگیرد.
طبرسی با بیان اینکه برخی ها برخورد با فساد های اقتصادی را مطرح و در بین مردم پیگیری و معرفی مسفدان اقتصادی را فریاد می زنند، گفت : به محض اینکه دست اندرکار شدند، خبری از این اجرایی شدن وعده ها آنان نیست.
وی با بیان اینکه اختیارات رئیس جمهوری در کشور ایران به اندازه ای است که بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند، افزود : مسئولان بدون ملاحظه باید رانت خواران اقتصادی کشور را معرفی کنند.
محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره رئیس جمهوری نیز به ظرفیت های اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: بیکاری مهم ترین مشکل کشور است که باید با برنامه ریزی حل شود.
وی با بیان اینکه پس از معضل بیکاری و ازدواج جوانان ، سالمندی جمعیت آینده کشور از دیگر مشکلات است، خاطر نشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت های مهم اقتصادی کشور اگر کسی حال کار کردن داشته باشد، می توان از این مشکلات عبور کرد.
محمد باقر قالیباف یکی از شش نامزد رئیس جمهوری در سفر یکروزه خود به مازندران در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شرکت و سخنرانی کرد.
تبلیغات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری از یکم اردیبهشت ماه جاری آغاز و تا ساعت 8 روز 28 این ماه ادامه دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.