محمدرضا شهریور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این میزان نذورات نقدی و غیر نقدی مردم منطقه در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن 300 میلیون ریال رشد داشته است.
وی بیشترین میزان کمک را مربوط به دوستداران اهل بیت در شهرستان نور با یک میلیارد و 150 میلیون ریال اعلام کرد و گفت : مردم نوشهر هم با یک میلیارد و 50 میلیون ریال و چالوس 960 میلیون ریال در جایگاه بعدی قرار دارند.
وی میزان کمک مردم تنکابن را 580 میلیون ریال ، رامسر 560 میلیون ریال ، عباس آباد 280 میلیون ریال و کلاردشت 190 میلیون ریال اعلام کرد.
شهریور گفت : عاشقان اهل بیت(ع) در این منطقه علاوه بر نذورات نقدی، 120 کیلوگرم ظروف مسی برای ساخت در حرم سیدمحمد عمومی امام زمان(عج) و 34گرم طلا به ارزش 300 میلیون ریال به این ستاد هدیه کردند.
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات غرب مازندران افزود :‌ سال گذشته نیز 30 نفر متخصص سنگ کار و جوشکار در سه مرحله از این ستاد به عتبات عالیات اعزام شدند.
وی به فعالیت بیش از چهار ساله این ستاد در غرب مازندران اشاره کرد و گفت: نذورات نقدی مردم ولایت مدار و شیفته خاندان اهل بیت(ع) برای بازسازی عتبات عالیات از آغاز به کار این ستاد در غرب مازندران تا پایان سال گذشته به بیش از 20 میلیارد ریال رسیده است.
شهریور از آمادگی این ستاد برای جذب کمک های نقدی و غیر نقدی مردم به عتبات علام کرد و گفت : مردم می توانند کمک های نقدی خود را برای بازسازی عتبات عالیات به حساب 8787.49 بانک سپه و یا 1025 بانک ملی به نام ستاد بازسازی عتبات عالیات واریز و یا با تلفن 52322000 تماس بگیرند.
استان مازندران مازندران در سه سال گذشته رتبه نخست را در کمک به عتبات عالیات در کشور را به خود اختصاص داده است.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.