به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد آیت‌الله سید احمد عمادی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان که در بیت امام‌جمعه خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که امروز به برکت انقلاب اسلامی، مکتب اهل‌بیت(ع) به دنیا معرفی و فرهنگ اهل‌بیت(ع) در دنیا زنده شده است.

وی افزود: تأثیر کمک‌های مردمی در بازسازی عتبات عالیات این است که دنیا متوجه شده راه نجات از مشکلات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی پیروی از مکتب اهل‌بیت(ع) است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بابیان اینکه ولایت بحث حاکمیت ارزش‌ها است که مورد استقبال عموم مردم است و بر این اساس بیداری اسلامی اتفاق می‌افتد عنوان کرد: مودت فی القربی سبب می‌شود همه امور بر اساس ولایت شکل بگیرد که مفهوم حاکمیت ارزش‌ها است.

وی بیان کرد: خداوند عمل به شعائر الهی را وظیفه مؤمنان می‌داند که به‌طورقطع کارهایی که در راستای عتبات عالیات صورت می‌گیرد مصداق شعائر الهی است.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه کمتر پروژه‌ای در عتبات عالیات صورت گرفته که مردم در آن نقشی نداشته باشند تصریح کرد: استان لرستان در راستای کمک به عتبات عالیات نقش اساسی داشته و نیروهای متخصص نیز کمک‌های قابل‌توجهی را داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بنا شد اقدامی در استان صورت بگیرد که نمادی برای استان لرستان باشد که تصمیم به ساخت درب حرم امام حسن عسکری و ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) شد که آماده رونمایی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: پیشنهاد می‌شود مراسم رونمایی ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) از 12 تا 15 شعبان در مصلی الغدیر خرم‌آباد برگزار شود.

وی بابیان اینکه ساخت ورودی سرداب غیبت امام زمان(عج) برگ زرین معنوی در تاریخ مردم استان لرستان است اظهار داشت: برای ورود درب ساخته‌شده به شهرستان‌ها باید مجوز از عتبات عالیات کشور گرفته شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 625133
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.