به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی در جلسه قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه شهرستان ساری با اشاره به اینکه جهاد اقتصادی چهار سال در قالب اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است اظهار داشت: از سال 91 تا پایان سال 95 بالغ بر 18 هزار مشاغل پایدار خانگی ایجاد شده است.

وی افزود: ایجاد 18 هزار شغل خانگی برای سال 96 نیز در دستور کار داریم.

بابایی در مورد محرومیت‌زدایی تصریح کرد: با تشکیل قرارگاه جهادی و با استفاده از نیروهای بسیجی برای احداث یا بازسازی خانه‌های محرومان اقدامات خوبی انجام شده است.

برگزاری دومین جشنواره گلابگیری دودانگه

 

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار ساری گفت: جشنواره گلاب‌گیری امسال در یک ماه آینده در دو روز برگزار می‌شود.


لطف‌الله عباسی افزود: نخستین جشنواره گلاب‌گیری در بخش دودانگه شهرستان ساری سال گذشته برگزار و مورد استقبال مردم منطقه و گردشگران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مزارع گل محمدی از ظرفیت‌های بخش دودانگه است که با برگزاری جشنواره گلاب‌گیری این ظرفیت گسترش یافته است، افزود: پس از جشنواره سال گذشته اراضی دیگری در این منطقه زیرکشت گل محمدی رفت.

تقویت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ساری

فرماندار ساری گفت: همکاری و هماهنگی دهیاران و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان پشتکوه ضروری است.

احمد حسین زادگان افزود:‌ در سخت ترین شرایط سپاه و نیرو های خدوم بسیج در کنار انقلاب و مردم بودند و این روند خدمت ادامه دارد.

وی افزود: پس از جنگ تحمیلی که کشور نیاز به بازسازی زیرساخت‌ها داشت سپاه وارد عرصه شده و در کنار مردم و دولت به آبادانی و محرومیت‌زدایی پرداخت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 622038
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.