دبیراجرایی خانه کارگرمازندران، با تاکید بر اینکه تشکیلات کارگری فارغ از هرگونه سلایق سیاسی است، گفت: ما حامل وحدت ، انسجام و همدلی به همه گروه ها و اقوام و همه سلایق سیاسی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا شامگاه گذشته نصرالله دریابیگی درگردهمایی بزرگ مسئولین هسته های امور اعضاء خانه کارگر در جهت تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا، بر ضرورت ایجاد شور و نشاط انتخاباتی و نیز تبیین ضرورت‌های مشارکت گسترده مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: مردم جامعه ما در طول بیش از سه دهه از عمر انقلاب اسلامی با حضور قاطع خود در صحنه همواره حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اعلام داشته ‌اند.

وی افزود:  در این میان کارگران در عرصه های مختلف شایستگی خود را نشان دادند و بطور حتم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا باردیگر آن را به نمایش خواهند گذاشت.

دبیر اجرایی خانه کارگرمازندران ، با تاکید بر اینکه تشکیلات کارگری فارغ از هرگونه سلایق سیاسی است، گفت: ما حامل وحدت ، انسجام و همدلی به همه گروه ها و اقوام و همه سلایق سیاسی هستیم.

دریابیگی با بیان اینکه من به عنوان یک کارگر ایرانی و مسلمان و به عنوان کارگری که با خون شهدا در این کشور مطرح شدم ، گفت: کارگران ، این سربازان گمنام  حامل این پیام  به استاندار مازندران، نماینده ولی فقیه، دستگاه امنیتی  و فرماندار ،هستند که  جامعه کارگری ضمن پاسداری  از میراث گرانقدر انقلاب ، یعنی جمهوری اسلامی در انتخابات حضور پیدا خواهد کرد  و تمامی توطئه های آمریکا و عوامل خارجی را خنثی خواهیم کرد.

وی انتخابات را ناموس و یادگار امام (ره) دانست و ادامه داد: انتخابات رای 98 درصدی ملت ایران و نه گفتن به آمریکا است، و حضوردر انتخابات امر به معروف بوده و برهمه ما واجب است.

دریابیگی ، با بیان اینکه  انتخاب اصلح و درست بایددر صدرانتخابات قرار گیرد ، افزود:  حضور نمایندگان آشنا به مسائل کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی در دولت و شوراهای شهر و روستا  می تواند در روند سیاستگذاری‌های حمایتی این قشر نقش مهمی ایفا کند.

وی ، گفت: کارگران پیش از پیروزی انقلاب از شخصیت اجتماعی در جامعه برخوردار نبود اما این روند پس از پیروزی به نفع کارگران تغییر کرد،بنابراین مردم به ویژه کارگران باید در انتخابات پیش رو با بینش سیاسی بالا کاندیداها ی اصلح را انتخاب کنند.

دریابیگی با بیان اینکه لازم است تا حاکمیت کارگران، محرومان، کشاورزان، اقشار ضعیف جامعه را در جامعه ساری و جاری کنیم تاکید کرد: چنانچه کسانی در مازندران بخواهند با مواضع کارگرا ن و بازنشستگان بی احترامی کنند با تمام وجود برخورد می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر ادامه داد: من از کسانی که با رای ما به قدرت رسیدند انتقاد دارم که حتی یکبار از ما نخواستند از جامعه کارگری فردی را برای مدیریت معرفی کنیم ، مگر کارگرها بی سواد هستند؟ کارگران متدین ترین، مظلوم ترین نیروهای انقلاب هستند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم تا کارگران ما فرمانداران، استانداران و مدیران این جامعه شوند و در صدد این هستیم تا در دوره های بعد از قشر کارگر برای ریاست جمهوری کاندید داشته باشیم.

دریابیگی گفت: بر همین اساس  کارگران ما نباید در قبال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بی‌تفاوت باشند بلکه باید در صفوفی فشرده و حضور گسترده در این انتخابات و گزینش نمایندگان اصلح و دردآشنا برای تحقق خواسته های خود اقدام عملی کنند .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.