به گزارش خبرگزاری تسنیم از آمل، مردی میانسال عصر امروز با بالا رفتن از پل معلق آمل قصد خودکشی داشت که با تلاش نیروهای امدادی، آتش‌نشانی، اورژانس 115 و اجتماعی بهزیستی نجات یافت.

رئیس اداره بهزیستی آمل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم بیان کرد: طی تماس تلفنی سازمان آتش‌نشانی با بهزیستی مبنی بر خودکشی فردی بر روی پل معلق، مددکاران و روانشناس اورژانس اجتماعی بهزیستی به موقع در مکان حضور یافتند.

وحید حسین زاده عنوان کرد:روانشناس اورژانس اجتماعی بهزیستی تواستند ‌بعد از دو ساعت مشاوره و با کمک فرزندان، مرد میانسال نامبرده ‌را از پل معلق پایین آورده و تحویل خانواده ‌دهند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل نیز با بیان اینکه در پی تماس با سامانه 125 و گزارش شهروندان مبنی بر قصد خودکشی فردی بر روی پل معلق آمل، تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این عملیات یک دستگاه خودروی سنگین چند منظوره امدادی و یک دستگاه خودروی نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

حسین نذیری با اشاره به اینکه تیم امدادی آتش نشانی با پهن کردن تشک نجات بر روی پل اقدامات پیشگیرانه را صورت دادند، افزود: شهردار آمل  نیز در محل حادثه حضور یافته و طی صحبت با فرد خواستار شنیدن صحبت‌ها و خواسته‌هایش شد و مدیرت عملیات را بر عهده داشت.

وی ادامه داد: در نهایت تیم امدادی آتش نشانی با بالا بردن نردبان و صحبت خانواده فرد این مرد میانسال، این فرد را به پایین پل هدایت کردند.

نذیری خاطرنشان کرد: در این عملیات عوامل اورژانس 115، اورژانس اجتماعی ، نیروی انتظامی  نیز در محل حادثه حضور داشتند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621817
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.