به گزارش خبرنگارایرنا، دور برگشت شهرآورد 2 تیم دسته اولی خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر 23 اسفندماه 95 در استادیوم هفت تیر بابل برگزار شده که به دلیل درگیری هواداران 2 تیم هم استانی نیمه تمام خاتمه یافت.
کمیته انضاطی فدراسیون فوتبال در رای اولیه این دیدار نیمه تمام را به نتیجه 3 بر صفر به سود خونه به خونه اعلام کرده بود که در کمیته استیناف این رای لغو و برای تجدید نظر به کمیته انضباطی ارسال شد.
مدیرعامل نساجی قائمشهر گفت که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در روز جاری رای به تکرار بازی شهرآورد هفته بیست و هفتم بین خونه به خونه و نساجی را صادر کرد.
عبدالحمید رمضانی در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : همچنین براساس رای کمیته انضباطی نساجی به 200 میلیون ریال و خونه به خونه 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
به گفته وی نساجی قائمشهر از 2 بازی و خونه به خونه یک بازی خانگی از داشتن تماشاگر محروم شدند.
رمضانی در مورد محل برگزاری دیدار معوقه شهرآورد اظهارداشت : در رای کمیته انضباطی اشاره ای به محل دیدار نشده است و با مراجعه حضوری به فدراسیون در این مورد نیز نظرخواهی می شود.
مدیرعامل نساجی قائمشهر گفت که از لحاظ امنیتی به نظر می رسد استادیوم هفت تیر بابل فضای مناسبی برای این دیدار نخواهد بود.
وی البته این را هم گفت که نتیجه این دیدار حداقل برای نساجی قائمشهر از لحاظ جدول رقابت های فوتبال لیگ دسته اول تاثیر ندارد و برای خونه به خونه نیز در صورت برد روی کاغذ می تواند شانسی برای صعود باشد.
هم اکنون خونه به خونه با 49 امتیاز در رده هفتم و نساجی با 43 امتیاز در رده دهم جدول رقابت های لیگ یک قرار دارد.
مازندران 2 تیم در لیگ دسته اول جام آزادگان دارد که با وجود داشتن تیم در این رقابت ها و افزون بر 46 فوتبالیست درسطح لیگ برتر فوتبال ایران،از 13 سال گذشته تاکنون تیمی در لیگ برتر به عنوان بالاترین سطح فوتبال کشور ندارد.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.