به گزارش ایرنا، ربیع فلاح روز سه شنبه همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی در مراسم رژه نیروهای مسلح مازندران با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی، دریایی ،هوایی و جمعی از بسیجیان در ساری مرکز استان سخنرانی کرد.
وی از ارتش به عنوان غیرت، فداکاری و شجاعت نام برد و افزود: اتحاد راسخ نیروهای مسلح در اطاعت از مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده کل قوا در کنار تجهیزات و اداوات پیشرفته نظامی ،امنیت و اقتدار امروز ایران را دوچندان کرده است.
استاندار مازندران با بیان اینکه نیروهای مسلح اعم از نیروی انتظامی ،سپاه و بسیج و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران همکاری و انسجام خوبی دارند ،گفت :امروز ارتش نیز در حوادث طبیعی و غیر مترقبه استان همکاری و مشارکت مطلوبی دارد.
فلاح با بیان اینکه نیروهای مختلف زمینی ،هوایی و دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آبهای آزاد ،بین المللی و مرزهای کشور به درستی و با اقتدار در حال انجام ماموریت ها است، گفت :امروز حفظ نظام و مقابله با تهدیدات همواره با درایت هوشمندانه فرمانده کل قوا و اطاعت نیروهای مسلح از فرمان ایشان ، وجود دارد.
استاندار مازندران دربخش دیگری از سخنان خود به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال اشاره کرد و گفت : دولت تدبیر و امید همانند سال های گذشته برنامه امسال خود را بر اساس نامگذاری سال عملیاتی می کند.
وی با بیان اینکه مازندران به پشتوانه وجود امنیت و توسعه زیر ساخت ها آماده حضور سرمایه گذاران است، بیان داشت: هنوز بسیاری از ظرفیت های تولیدی و صنعتی استان وجود دارد که زمینه رونق اقتصادی و اشتغال دارند.
**ارتش ضامن صلح و آرامش است
فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر هم در این مراسم با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ضامن صلح و آرامش هستند ،گفت: ایجاد صلح و آرامش با گسترش نیروی انسانی و تجهیزات و اداوات نظامی ضرورت هر کشور است.
امیردریادار دوم عرشه خرداد حکیمی خاطر نشان کرد: در همین راستا ، با درایت و تدبیر فرمانده کل قوا جمهوری اسلامی ایران ، امروز در کنار آموزش های مورد نیاز نیروهای مسلح ، ساخت اداوات و تجهیزات نظامی بومی نیز گسترش قابل توجهی کرده است.
وی امنیت پایدار امروز ایران اسلامی را نشانه درایت مقام معظم رهبری و اقتدار نیروهای مسلح دانست و گفت: امروز امنیت و آرامش ایران قابل قیاس با امنیت دیگر کشورهای منطقه نیست.
به گزارش ایرنا به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ،رژه یگان های نیروی زمینی و دریایی ارتش ، نیروهای انتظامی ، سپاه و بسیج و نیروهای مردمی جهاد سازندگی مازندران برگزار شد.
پادگان شهید فرامرزی ساری وابسته به لشکر 30 پیاده گرگان و دانشگاه علوم دریایی نوشهر ارتش جمهوری اسلامی در استان مازندران مستقر هستند.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1899/6990
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.