به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این همایش یک روزه معاون وزیر اقتصاد و داریی ، قائم مقام وزیر صنعت ، معدن و تجارت، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار مازندران ، اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و کارشناسان استان حضور دارند.
دبیر این همایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این همایش با محوریت اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل با نگاه به رفع مشکلات اقتصادی استان مازندران برگزار می شود.
دکتر صدر الدین متولی افزود : در این همایش یک روزه علاوه بر سخنرانی ها ، چهار مقاله برتر در مورد مازندران در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل ارائه خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: در حاشیه برگزاری این همایش ، نمایشگاه دستاوردهای اقتصاد مقاومتی با 39 غرفه با حضور شرکت های دانش بنیان، مشاغل خانگی، تولیدات کشاورزی،بسته بندی و تولیدات صنعتی دانش بنیان از امروز به مدت 3 روز در سالن نمایشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برپا شد.
این همایش به همت نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی به عنوان دبیرکمیسیون اقتصاد مجلس اسلامی و استانداری مازندران و دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار می شود.
همچنین این همایش به صورت تخصصی طی 2 روز گذشته با حضور رئیس و اعضای کمیسیون مجلس شورای اسلامی مسئولان استان مازندران در مجتمع رفاهی و تفریحی شرکت نفت در محمودآباد برگزار شده بود.
شهرستان نور با یکصد هزار نفر جمعیت در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1602/1295/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.