دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: زمینه ی تحقق شعار اقتصاد مقاومتی حمایت از واحد های تولیدی و تقویت زیرساخت ها است

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، علی اسماعیلی روز جمعه در نشست اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی استان مازندران که در مجتمع رفاهی و آموزشی نفت محمودآباد در حال برگزاری است ، گفت: استان مازندران از ظرفیت های طبیعی بسیاری مانند ساحل زیبا، جنگل و کوه برخوردار است و با توجه به منابع انسانی توانمند در این استان می توان از این ظرفیت ها در جهت توسعه اقتصاد استان استفاده کرد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان مازندران بیش از 3 میلیون نفر جمعیت دارد اما به لحاظ موقعیت توریستی سه برابر این جمعیت خدمات ارائه می کند اما در سال های گذشته به زیرساخت های مازندران در بخش صنعت و گردشگری توجه جدی نشده است.

وی با اشاره به تعامل مجمع نمایندگان استان مازندران با مدیران استانی افزود: باید به استان مازندران در 3 حوزه اقتصاد کشاورزی، گردشگری و صنعتی توجه شود. متاسفانه در استان مازندران مشکلات و دردها بسیار است لذا از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس می خواهم با مشکلات واحدهای تولیدی در بخش های مختلف آشنا شوند.

اسماعیلی افزود: باید با حمایت از بنگاه های اقتصادی و رفع مشکلات و حذف بوروکراسی زائد اداری به بنگاه های تولیدکننده کالا و خدمات کمک کرد.

وی  با اشاره به نقش رصد میدانی مشکلات توسط اعضای کمیسیون اقتصادی در استان های مختلف افزود: نظارت بر عملکرد دستگاه های اجرایی نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: امیدوارم با لحاظ قوانین مورد نیاز تولیدکنندگان و مصرف کنندگان مشکلات اقتصادی کشور حل شود.

به گزارش ایلنا از محمودآباد ، در این جلسه علاوه بر رئیس و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نانواکناری نماینده مردم بابلسر وفریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، ربیع فلاح استاندار مازندران ، مسئولان استانی و یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد نیز حضور داشتند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.