به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان هفتمین دوره این مسابقات که با حضور هشت تیم آسیایی به مدت 2 روز در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، کاپ اخلاق به تیم پلیس عراق رسید.
' کمال البوسعیدی ' از تیم عمان عنوان بهترین سرپرست جام هفتم را کسب کرد .
' پیام خانلرخانی' سرمربی تیم شهرداری ورامین لقب بهترین سرمربی را به خود اختصاص داد.
' داولاتشو میرزائوف ' از تاجیکستان و ' داریوش حسن‌زاده ' به عنوان بهترین داوران جام هفتم معرفی شدند.
کمیته برگزاری مسابقات همچنین ' مهدی محمودی ' را به عنوان فنی‌ترین تکواندو کار جام باشگاه‌های آسیا انتخاب کرد .
همچنین در اقدامی جالب توجه مسئولان تیم پلیس عراق از رئیس فدراسیون و مسئولان برگزاری این مسابقات با اهدای لوح تقدیر تجلیل کردند.
نورپردازی و فضای تبلیغاتی اطراف شیاپچانگ و سازماندهی مراحل برگزاری مسابقات از نکاتی بود که توجه تیم های شرکت کننده و ناظر سریلانکایی و فنی فدراسیون جهانی را جلب کرد و باعث قدردانی آنان از عوامل برگزاری شد.
باشگاه‌های آسیا (G1) از روز پنجشنبه 24 فروردین به مدت 2 روز با حضور تیم‌های شهرداری ورامین، باشگاه مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری از ایران ، عمان، پاکستان، افغانستان و عراق در 5 وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+‌‌‌‌‌ کیلوگرم به میزبانی هیات تکواندو مازندران در سالن سید رسول حسینی شهر ساری با هم رقابت کردند.
در پایان این رقابت‌ها تیم شهرداری ورامین برای سومین سال متوالی قهرمان شد، تیم شهدای مدافع حرم ساری عنون نایب قهرمانی را به دست آورد و تیم باشگاه مقاومت بر سکوی سوم ایستاد.
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شد و تیم های قزاقستان و النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم شدند .
همچنین بعد از پایان مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا ، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.