به گزارش خبرنگار ایرنا ، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات که روز جمعه در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، تیم شهدای مدافع حرم ساری در دیداری نزدیک و حساس با نتیجه 3 بر 2 برابر تیم مدعی عمان پیروز شد و جشن صعود به دیدار نهایی برپا کرد.
تیم شهدای مدافع حرم ساری در این دیدار با هدایت' فیض اله نفجم' و با ترکیب' مهدی محمودی، کامران امانلو، احسان امینی، عرفان حیدری و محمد خاکسار' به میدان رفت و در نخستین حضورشان در این مسابقات درخشیدند.
تیم شهدای مدافع حرم ساری در مرحله گروهی این مسابقات در گروه دوم با سه پیروزی برابر تیم های آریانا افغانستان، الکتریسیته عراق و مقاومت ایران به عنوان صدرنشین این گروه به مرحله نیمه نهایی صعود کرد و حریف تیم عمان در این مرحله شد.
همچنین در دیدار تمام ایرانی میان تیم های شهرداری ورامین و مقاومت، تیم شهرداری با پیروزی 3بر2 برابرتیم مقاومت، ضمن صعود به دیدار نهایی این مسابقات، حریف تیم شهدای مدافع حرم ساری شد.
عصرجمعه و ابتدا در دیدار رده بندی این مسابقات تیم های مقاومت ایران و عمان برای کسب مقام سوم دیدار می کنند.
در دیدار نهایی و تمام ایرانی، تیم های شهرداری ورامین و مدافع حرم ساری برای کسب جام قهرمانی هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تلاش خواهند کرد.
این مسابقات در پنج وزن 54-، 63-، 72-، 82- و 82+ در سالن ورزشی سیدرسول حسیینی ساری در حال برگزاری است.
درهفتمین دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا ، هشت تیم شامل عراق (2 تیم )، عمان، پاکستان و افغانستان به همراه تیم‌های شهرداری ورامین ، مقاومت و شهدای مدافع حرم ساری ، حضور دارند.
در ششمین دوره این مسابقات تیم شهرداری ورامین با کسب 5 مدال طلا، 3 نقره و 50 امتیاز قهرمان شده بود و تیم قزاقستان و تیم النصر امارات هم به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کرده بودند.
همچنین بعد از پایان مسابقات تکواندو جام باشگاههای آسیا ، بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان از 27 فروردین ماه به مدت 2 روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.
خبرنگار: مهدی غلامی ** مهدی ابراهیم پور
/7327/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.