جابر صادق زاده کشتی گیر وزن 125 کیلوگرم روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : تمریناتم را در خانه کشتی زیر نظر سرمربی تیم ' محمد طلائی ' انجام می دهم تا برای بازی های آینده به آمادگی لازم برسم.
وی ادامه داد : تمرینات به صورت متفاوت در 2 نوبت صبح و عصر در حال انجام شدن است که امیدوارم در این مسابقات همچون مسابقات قبلی بهترین مدال را از ان کشورم کنم و پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورم.
مرحله جدید اردوی تیم های کشتی فرنگی و آزاد بزرگسالان از 10 فروردین ماه در محل خانه کشتی تهران شروع شد و تا 24 این ماه ادامه دارد.
این اردو برای آماده سازی کشتی گیران برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در آذربایجان در حال برگزاری است.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا طی روزهای 19 تا 24 اردیبهشت ماه در دهلی نو پایتخت هند برگزار می شود و به فاصله یک هفته بعد از این رقابتها چهارمین دوره بازی همبستگی کشورهای اسلامی در باکو آذربایجان برگزار خواهد شد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان با بیان اینکه هنوز مشخص نشده است که در مسابقات آسیایی یا کشورهای اسلامی شرکت می کنم ، افزود : هیچ فرقی برایم نمی کند که در چه مسابقه ایی شرکت می کنم تنها به فکر به دست آوردن خوش رنگ ترین مدال هستم.
صادق زاده ادامه داد :هر دومسابقه در سطح بالایی برگزار خواهد شد اما مسابقات اسلامی نسبت به مسابقات آسیایی مشکل تر است زیرا کشتی گیران خوب دنیا از کشور آذربایجان و ترکیه که هر کدام از قهرمانان جهان و المپیک هستند رقابت را برایم کمی مشکل خواهد کرد .
وی گفت که همچنین حریفای قدری از مفولستان و هندوستان در رقابت های کشورهای اسیایی حضور خواهند داشت.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.