خلیل غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آمار مسافران نوروزی جا به جا شده در تعطیلات نوروزی 95 را سه هزار و 853 نفر اعلام کرد.
پروازهای هفتگی فرودگاه رامسر در مسیرهای رفت و برگشت تهران - مشهد در تمامی روزهای هفته با ناوگان حمل و نقل هوایی متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان انجام می گیرد.
مدیر ایستگاه هواپیمایی آسمان در رامسر گفت : این شمار مسافران نوروزی در قالب 162سورتی پرواز در مسیرهای رفت و برگشت رامسر - مشهد و رامسر - تهران طی مدت بیست و پنجم اسفنده ماه سال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه سال جاری در این فرودگاه جا به جا شدند.
غلامی افزود : شمار مسافران ورودی به فرودگاه رامسر چهارهزار و 261 نفر و خروجی نیز سه هزار و 795 نفر بود که از این تعداد یک هزار مسافر خارجی بودند.
به گفته وی، عمده مسافران خارجی این فرودگاه از کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی بودند.
هم اکنون در تمامی روزهای هفته پروازهای مسیر رفت و برگشت رامسر- مشهد و رامسر - تهران در فرودگاه رامسر برقرار است این در حالی است که بیشتر پروازهای ایام تعطیلات نوروزی تهران - رامسر بوده است.
شهرستان رامسر واقع درغرب مازندران به علت برخورداری از جاذبه های طبیعی ، تاریخی و گردشگری منحصربفرد نظیر جنگل ، دریا ، کوه ، جلگه و اماکن اقامتی مانند هتل قدیم ، هتل جدید ، کاخ موزه ، آب های گرم معدنی از دیرباز تاکنون به عنوان عروس شهرهای ایران مطرح بوده و به همین خاطر در تمامی روزهای سال بویژه نوروز پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگراست.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.