دلاور بزرگ نیا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران افزود : این تعداد ثبت اقامت مسافران از 26 اسفند پارسال تا پایان روز سیزدهم فروردین امسال است .
نوروز پارسال بیش از 11 میلیون نفر شب اقامت مسافر در مازندران ثبت شد .
وی با اشاره به اینکه هموطنان در سفر به مازندران روستاها را به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد حضور و اقامت خود مدنظر قرار می دهند ، ادامه داد : تعطیلات نوروزی امسال بیشتر از سه میلیون نفر شب اقامت مسافران در روستاها بود .
مدیر کل میراث فرهنگی مازندران گفت : جاذبه های طبیعی از قبیل جنگل ، مزارع کلزا و فصل کشت برنج در شالیزارها فرصتی خوب و مناسب برای مسافران است تا از این بخش جاذبه های روستاهای استان برخوردار شوند .
وی افزود : براساس آمار کمیته امور دهیاری های ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران بیشتر از 2 میلیون نفر از مسافران نوروزی از جاذبه های گردشگری روستاهای استان بازدید کردند .
بزرگ نیا ادامه داد : برمبنای آمار این کمیته که برگرفته از جمعبندی بخشداری ها ودهیاری روستاهای مازندران است در دور دوم سفرهای نوروزی روزانه 100 تا 350 هزار نفر مسافر از جاذبه های روستاها بازدید کردند .
مازندران بیش از سه هزار روستا و آبادی دارد .
وی با اشاره به اینکه ستاداجرایی خدمات سفر مرکز مدیریت و برنامه ریزی خدماتدهی به مسافران نوروزی در مازندران است ، گفت : اعضای کمیته های 12 گانه این ستاد از 26 اسفند سال گذشته فعالیت خود را آغاز کردند و تا 14 فروردین امسال این فعالیت ادامه داشت .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشار دهنده :سید محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.