بنابر امارها تا پایان روز دوازدهم فروردین در مجموع 11 میلیون و 722هزار و 879نفر شب اقامت مسافران نوروزی در استان ثبت شد .
دبیر ستاد تسهیلات سفر بابلسر و رئیس میراث فرهنگی و گردشگری این شهرستان گفت: براساس اعلام ستاد تسهیلات سفر کشور شهرستان بابلسر توانست در ایام نوروز امسال با میزبانی از 2میلیون و 300 هزار مسافر و گردشگر رتبه اول را به لحاظ اقامت مسافر به خود اختصاص دهد.
میثاق جعفریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد یک میلیون و 800 هزار مسافر و گردشگر از مراکز تجاری بابلسر بازدید کردند.
وی اظهارداشت: از 26 اسفندماه تا پایان تعطیلات نوروزی 328 مورد از مراکز اقامتی، پذیرایی و همچنین دفاتر مسافرتی بازدید بعمل آمده است که این بازدید ها 15 مورد تذکر و اخطار و چهار مورد تشویقی به همراه داشته است.
وی افزود: برای نوروز امسال حدود یکصد هزار تخت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی بوده است که از این تعداد بیش از 40 هزار تخت مربوط به هتل ها، متل ها و مجتمع های اقامتی می باشد و بقیه نیز مربوط به خانه مسافر است.
شهرستان ساحلی بابلسر علاوه بر وجود دریا و رودخانه بابلرود که از وسط این شهر می گذرد دارای آثار تاریخی و باستانی نیز است مسافران و گردشگران از این اماکن نیز بازدید کردند.
شهرستان بابلسر دارای 44 هزار خانوار برابر با 140 هزار نفر جمعیت است در سه بخش، سه شهر و 63 روستا سکونت دارند.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی **انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.