به گزارش خبرنگار ایرنا ، تعطیلات نوروزی در مازندران از 25 اسفند پارسال با فعال شدن ستاد خدمات سفر و ثبت وقایعی مانند اقامت گردشگران و تردد خودروئی آغاز شد و تا 16 فروردین ادامه می یابد .
علی نبیان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که بیش از سه میلیون تردد از این تعداد مربوط به مبادی ورودی و خروجی محور های اصلی استان است .
وی تردد خودرویی در روز 12 فروردین در محورهای مازندران را یک میلیون 756 هزار و 881 دستگاه اعلام کرد و افزود که این تعداد نسبت به روز قبل کاهش 21 درصدی داشته است .
پیش بینی هوای بارانی و سرد برای تعطیلات منتهی به روز طبیعت در مازندران سبب شد تا ورودی مسافر به این استان طی 2 روز گذشته کاهش یابد.
بوستان های جنگلی مازندران ، حاشیه رودخانه های مهم مانند هراز و سواحل خزر از مهم ترین میعادگاههای گردشگران بویژه پایتخت نشینان برای سپری کردن 13 فروردین یا روز طبیعت است .
دمای هوای مازندران از 11 فروردین با ورود یک سامانه بارشی و ناپایدار رو به کاهش گذاشت و امروز 13 فروردین به کم ترین میزان در چند روز گذشته رسیده است .
هم اکنون منطقه کوهستانی بلده در شهرستان نور گرم ترین نقطه مازندران با 11 درجه سانتی گراد بالای صفر و آلاشت در سوادکوه هم سردترین نقطه استان با یک درجه سانتی گراد بالای صفر گزارش شده است .
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.