سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت : تاکنون حدود 9 هزار نفر در تورهای رایگان ساری گردی شرکت کردند و از جاذبه ها و مناطق دیدنی ساری بازدید کردند .

به گزارش ایلنا،رضا مردانی در گفتگو با خبرنگاران در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اشاره ه به اینکه نوروز سال گذشته هفت هزار و 200 نفر در تورهای ساری گردی شرکت کردند ، اظهار داشت : پیش بینی می شود امسال تعداد بیشتری در این تورهای شرکت بکنند .

وی افزود : ۲۰ گردشگر از  کشورهای آلمان ، ایتالیا ، لهستان و چین با حضور در تورهای ساری گردی از جاذبه های تاریخی و دیدنی این شهر بازدید کردند .

سرپرست حوزه گردشگری شهرداری ساری گفت : روزانه در دو نوبت صبح و عصر 12 دستگاه اتوبوس ، افراد را به مکان های درنظرگرفته شده برای ساری گردی می برند .

وی با اشاره به اینکه امسال چهارمین سال برگزاری تورهای ساری گردی است ، ادامه داد : برگزاری تورهای ماجراجویان پالاگراید ، موتور و آفروید ا زجمله برنامه ویژه و خاص امسال است که بنا به درخواست شرکت کنندگان برگزار می شود .

مردانی از استقبال شرکت کنندگان تور ساری گردی برای روز طبیعت به عنوان برنامه 12 فروردین تور نام برد و ادامه داد : در این روز با حضور شهروندان پاکسازی سواحل دریای خزر و مکان های تاریخی انجام می شود .

وی افزود:این تورها با هدف آشنایی مسافران  نوروری  از جاذبه ها و اماکن تاریخی  وگردشگری مرکز استان از سوی شهرداری ساری  و شرکت گردشگری بهشت پنهان شکل گرفت.

باداب سورت ، دریاچه الندان ، چشمه چورت ، آبشار شیرین رود ، چشمه گرگین آباد ، روستاهای دودانگه و چهار دانگه از جمله مکان هایی است که در تور ساری گردی مردم از آنها بازدید می کنند .

خانه کلبادی، بقعه امام زاده عباس، بقعه پهنه کلا، چشمه باداب سورت، حمام وزیری ، مسجد جامع تاریخی فرح آباد، ساحل خزرآباد، مسجد مصطفی خان، نوباغشاه ساری، برج رسکت و سد سلیمان تنگه از اماکن دیدنی و تاریخی ساری است.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.