دبیر کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات کشور، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از برگزاری این رویداد ملی را فراهم آوردن زمینه ارائه آخرین دستاوردهای محققین و پژوهشگران حوزه تصمیم سازی و بهینه سازی کشور اعلام کرد .
هادی ناصری ادامه داد : این رویداد با مشارکت دانشگاه هایی همچون دانشگاه صنعتی شریف ، صنعتی امیرکبیر ، تهران ، فردوسی مشهد ، دانشگاه گیلان ، صنعتی شیراز ، دانشگاه کرمانشاه ، دانشگاه تبریز ، دانشگاه سمنان ، دانشگاه مازندران ودانشگاه نوشیروانی بابل برگزار خواهد شد.
وی افزود : در این همایش بیش از 20 مهمان خارجی از کشورهای هلند ، سوئد ، لهستان ، استرالیا ، آذربایجان ، چین ، عمان ، چک ، اسلوانی ، اسپانیا و آلمان حضور خواهند داشت.
ناصری با اشاره به اینکه تاکنون حدود 540 مقاله برای شرکت در این کنفرانس دریافت شده گفت : با توجه به محدودیت زمان ارائه با نقطه نظر اعضای کمیته علمی و سیاستگذاری ، حدود 200 مقاله در برنامه های کنفرانس ارائه خواهد شد.
وی مهلت ارسال مقالات را تا 25 اسفندماه امسال اعلام کرد و گفت : بخشی ازعناوین مقالات مرتبط با محورکنفرانس عبارت است از مدل سازی مالی ، مکان یابی ، حمل و نقل و لجستیک ، بهینه سازی و تصمیم گیری ، مدیریت پروژه و زمان بندی ، تصمیم سازی بهینه در صنعت گردشگری ، بهینه سازی مصرف انرژی و ایجاد کارگاه های هوشمندسازی حمل و نقل در ترافیک است .
دبیر کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات اظهار داشت : برگزاری سخنرانی های تخصصی و عمومی ، کارگاه تخصصی و برگزاری نمایشگاهها و آموزش پکیج های نرم افزاری مرتبط با علم بهینه سازی را از مهمترین برنامه های این کنفرانس دانست .
ناصری تجلیل ویژه از برخی از چهره های ماندگار و برجسته کشور را از دیگر برنامه های این کنفرانس برشمرد .
وی فراهم آوردن شرایط مناسب برای معرفی جاذبه های برجسته گردشگری استان مازندران را از دست آوردهای این رویداد دانست و گفت : دانشگاه مازندران به عنوان قطب علمی و شهرستان بابلسر به عنوان یکی از قطبهای گردشگری در استان زمینه توسعه و تداوم گردشگری تفریحی_علمی را در سطح بین المللی فراهم خواهد آورد .
همچنین مقالات برگزیده این همایش بین المللی در برخی مجلات معتبر ملی و بین المللی که در ISC نمایه سازی خواهد شد ، به چاپ خواهد رسید .
گفتنی است تمام این مقالات در سامانه 'سی ویلیکا' CIVILIKA و سامانه ISC نیز نمایه خواهند شد.
خبرنگاران:ع.ح و رضا غلامی**انتشار دهنده : سید محسن حسن نیا
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.