به گزارش خبرنگار ایرنا ، دیدار دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور در حضور بیش از پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل آغاز شد و به نیمه دوم نکشید.
نیمه نخست این مسابقه با نتیجه 1 بر 1 خاتمه یافت و 2 تیم باهمین نتیجه به رختکن رفتند.
گل های ای مسابقه را در دقیقه 15 ' مرتضی غلامعلی تبار ' از نساجی با ضربه سر وارد دروازه خونه به خونه را باز کرد و در دقیقه 40 هم 'پژمان نوری ' بازیکن خونه به خونه روی ضربه کاشته مستقیم دروازه تیم نساجی را باز کرد.
** آغاز حاشیه ها
پس از گل تیم خونه به خونه و پس از اینکه هواداران این تیم در ضلع کناری و نزدیک به هواداران تیم نساجی تشویق و شادی کردند، پرتاب سنگ و بطری آب توسط تماشاگران دو تیم به سوی یگدیگر آغاز و جرقه درگیری زده شد.
درگیری ابتدائی در ورزشگاه سبب دخالت ماموران پلیس شد که نه تنها فضای متشنج به وجود آمده را آرام نکرد ، بلکه سبب افزایش درگیری و حساس تر شدن کل ورزشگاه و حضور بیشتر نیروهای یگان ویژه شد.
هواداران خشمگین نساجی پس از آنکه پلیس شماری از معترضان را دستگیر و از ورزشگاه بیرون کرد ، فنس جایگاه خود را کندند و به این ترتیب درگیری و تشنج وارد مرحله تازه ای شد.
در این بین چندین تماشاگر نساجی نیز مصدوم و به وسیله چند دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.
درگیری اولیه که میان هواداران نساجی و خونه به خونه بود پس از دخالت نیروی انتظامی و ادعای این که ماموران از تیم میزبان حمایت می کنند ،به درگیری میان نیروی انتظامی و هواداران و اعضای تیم میهمان تبدیل شد.
ورود بازیکنان و کادر فنی نساجی برای آرام کردن هواداران این تیم بی نتیجه ماند و در نهایت با توجه به شکسته شدن فنس ورزشگاه ، مسئولان برگزارکننده مسابقه به علت ناامن بودن جو ورزشگاه شهدای هفت تیربابل ، مسابقه را نیمه تمام پایان یافته تلقی کردند.
نتیجه این بازی نیمه تمام از این پس به نظر کمیته برگزاری مسابقات لیگ فدراسیون فوتبال بستگی دارد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.