به گزارش ایرنا ، در راستای اجرای طرح حمایتی دولت تدبیر و امید ، 185 واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان نور در سایت بهین یاب وزارت صنعت ، معدن و تجارت ثبت نام کرده بودند تاکنون 42 واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی تسهیلات دریافت کردند.
مدیر جهادکشاورزی نور روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : از تعداد 140 واحد کشاورزی که در سایت بهین یاب ثبت نام کردند تاکنون 31 واحد موفق به دریافت تسهیلات در قالب بسته حمایتی شدند.
رحمت اله علی بابایی افزود : در مجموع 97 میلیارد ریال به این 31 واحدی تولیدی تسهیلات پرداخت شد و بقیه واحدهای کشاورزی متقاضی دریافت تسهیلات نیز در حال تکمیل پرونده برای معرفی به بانک ها هستند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت نور هم در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه امسال 45 واحد صنعتی شهرستان در سایت بهین یاب ثبت نام کردند ، گفت : تاکنون 11 واحد صنعتی شهرستان در مجموع 86 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات در قالب بسته حمایتی دولت دریافت کرده اند.
علی شفیعی افزود : 34 واحد دیگر نیز برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند.
وی تصریح کرد : تلاش دولت تدبیر و امید بیشتر بر روی حل مشکلات واحدها کوچک اقتصادی متمرکز شده است و به همین خاطر بسته حمایتی دولت علاوه بر رفع مشکلات واحدهای کوچک به رونق اقتصادی کشور را نیز کمک می کند.
دولت یازدهم، امسال 470 میلیارد تومان تسهیلات در قالب بخش حمایت از تولید و برون‌رفت از رکورد واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران اختصاص داده که تاکنون بیش از 80 درصد آن تخصیص داده شده است.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.